14
de Març
de
2016
Act.
14
de Març
de
2016
Dos treballadors d'un mateix departament que volen la mateixa setmana de vacances, tres companys que es juguen qui treballa el pròxim festiu... són situacions que poden passar al dia a dia d'una oficina i que la plataforma Woffu s'ha plantejat solucionar. Aquesta start-up catalana, engegada pels emprenedors Miguel Fresneda i Víctor Pérez, ja compta amb una cartera de més de 1.700 empreses registrades a tot el món, i des de start-ups fins a diverses multinacionals usen la seva eina.
De fet, l'empresa assegura que actualment registra un creixement d'un 30% mensual. No en va, la seva proposta consisteix en un programari en el núvol que permet una gestió senzilla i eficaç de l'absència dels treballadors, un mal de cap per més d'un responsable de Recursos Humans.
Woffu, compatible amb qualsevol dispositiu mòbil i disponible en versió app mòbil, disposa d'avisos quan existeix un conflicte en els dies d'absència entre membres d'un mateix departament, controla automàticament els festius de la localitat i la gestió d'hores extres i d'absència. A més pot integrar-se amb calendaris i ERPs corporatius.
"Detectem que, malgrat els avanços tecnològics que existeixen en altre tipus d'àmbits de l'organització d'una empresa, el tema del calendari de vacances i absències es continuava fent amb un Excel el que comporta moltes pèrdues de temps", apunta Fresneda, CEO de Woffu. El directiu afegeix que "per això, decidim que era necessari desenvolupar una eina que simplifiqués aquesta gestió. No té sentit invertir recursos humans en temes que no aporten valor a la companyia, com l'absència", apunta.
Previsió d'entrada al mercat anglès i francès
Asseguren des de l'organització que la plataforma està present en la majoria dels països de parla hispana, a més del Brasil, i aquest any té la previsió d'entrar als mercats anglès, italià i francès. Motiu pel qual ja disposen de la versió en aquests idiomes de l'eina, ja que Woffu permet tenir diverses seus amb diferents calendaris automatitzats.
La facturació prevista per al present exercici és de 150.000 euros i de 400.000 euros el 2017(ingressos anuals recurrents). També expliquen que per a l'engegada del projecte es va obtenir una ronda de finançament de 50.000 euros i, més tard, van aconseguir un crèdit ENISA d'altres 50.000 euros. Tanmateix, la companyia preveu una nova ronda a la fi d'any.
De fet, l'empresa assegura que actualment registra un creixement d'un 30% mensual. No en va, la seva proposta consisteix en un programari en el núvol que permet una gestió senzilla i eficaç de l'absència dels treballadors, un mal de cap per més d'un responsable de Recursos Humans.
Woffu, compatible amb qualsevol dispositiu mòbil i disponible en versió app mòbil, disposa d'avisos quan existeix un conflicte en els dies d'absència entre membres d'un mateix departament, controla automàticament els festius de la localitat i la gestió d'hores extres i d'absència. A més pot integrar-se amb calendaris i ERPs corporatius.
"Detectem que, malgrat els avanços tecnològics que existeixen en altre tipus d'àmbits de l'organització d'una empresa, el tema del calendari de vacances i absències es continuava fent amb un Excel el que comporta moltes pèrdues de temps", apunta Fresneda, CEO de Woffu. El directiu afegeix que "per això, decidim que era necessari desenvolupar una eina que simplifiqués aquesta gestió. No té sentit invertir recursos humans en temes que no aporten valor a la companyia, com l'absència", apunta.
Previsió d'entrada al mercat anglès i francès
Asseguren des de l'organització que la plataforma està present en la majoria dels països de parla hispana, a més del Brasil, i aquest any té la previsió d'entrar als mercats anglès, italià i francès. Motiu pel qual ja disposen de la versió en aquests idiomes de l'eina, ja que Woffu permet tenir diverses seus amb diferents calendaris automatitzats.
La facturació prevista per al present exercici és de 150.000 euros i de 400.000 euros el 2017(ingressos anuals recurrents). També expliquen que per a l'engegada del projecte es va obtenir una ronda de finançament de 50.000 euros i, més tard, van aconseguir un crèdit ENISA d'altres 50.000 euros. Tanmateix, la companyia preveu una nova ronda a la fi d'any.