04
de Març
de
2015
Act.
09
de Març
de
2015
El CEO de Shazam, Rich Riley, ha anunciat aquest dimecres a l'espai 4YFN, en el marc del Mobile World Congress, que l'aplicació llançarà aquest estiu el servei de reconeixement visual d'objectes per oferir "qualsevol experiència que el soci vulgui proporcionar".
"Estem molt emocionats perquè aquest estiu llançarem el shazaming visual i és la primera vegada que hem utilitzat la càmera", ha afirmat Riley. Aquesta aplicació creada per reconèixer melodies amb el micròfon del telèfon també aportarà, per tant, contingut i experiències a partir de codis QR, codis de barres o altres productes impresos. Riley ha explicat que també estan treballant per incorporar els beacons, dispositius que emeten senyals per Bluetooth.
Twitter aposta per solucionar problemes reals
En aquesta mateixa jornada de 4YFN, el director de vendes de Twitter, John Ploumitsakos, ha mirat cap al futur en la seva conferència per albirar què pot aportar encara el mòbil a les nostres vides. Ploumitsakos ha defensat que "pot solucionar problemes del món real" i fer les "tasques diàries més fàcils", tot i que no hi ha una "manera de predir exactament" cap a on va aquest potencial.
De fet, el directiu de Twitter ha subratllat que moltes de les solucions mòbils d'avui haurien estat "inconcebibles el 1995 o fins i tot el 2005". Ploumitsakos ha destacat el poble granadí de Jun, d'uns 3.500 habitants i amb un alcalde que té 314.000 seguidors, com un "gran exemple" de l'aprofitament de les noves tecnologies.
"Estem molt emocionats perquè aquest estiu llançarem el shazaming visual i és la primera vegada que hem utilitzat la càmera", ha afirmat Riley. Aquesta aplicació creada per reconèixer melodies amb el micròfon del telèfon també aportarà, per tant, contingut i experiències a partir de codis QR, codis de barres o altres productes impresos. Riley ha explicat que també estan treballant per incorporar els beacons, dispositius que emeten senyals per Bluetooth.
Twitter aposta per solucionar problemes reals
En aquesta mateixa jornada de 4YFN, el director de vendes de Twitter, John Ploumitsakos, ha mirat cap al futur en la seva conferència per albirar què pot aportar encara el mòbil a les nostres vides. Ploumitsakos ha defensat que "pot solucionar problemes del món real" i fer les "tasques diàries més fàcils", tot i que no hi ha una "manera de predir exactament" cap a on va aquest potencial.
De fet, el directiu de Twitter ha subratllat que moltes de les solucions mòbils d'avui haurien estat "inconcebibles el 1995 o fins i tot el 2005". Ploumitsakos ha destacat el poble granadí de Jun, d'uns 3.500 habitants i amb un alcalde que té 314.000 seguidors, com un "gran exemple" de l'aprofitament de les noves tecnologies.