Skibeta ofereix als esquiadors tot el que necessiten per al seu dia a la neu (forfait, material i classes), sense esperes, en un únic lloc: el punt de recollida prioritari dels seus lloguers d'esquí. D'aquesta manera, soluciona una de les principals problemàtiques de l'esquí: l'espera abans de trepitjar la neu. En lloc d'anar a tres llocs diferents per comprar el forfait, llogar material i demanar classes d'esquí, Skibeta permet als esquiadors fer la reserva a través d'Internet, trobant-ho tot preparat a l'arribar a pistes.
"Amb Skibeta volem que els esquiadors puguin arribar a pistes i esquiar en el mínim temps possible. La nostra raó de ser és que puguin realment gaudir del seu dia a la neu i no es passin hores esperant", explica Aleix Ràmia, CEO de Skibeta. De moment, la plataforma és present a tres de les estacions més properes a les grans ciutats catalanes (La Molina, Masella i Port del Comte), on ha estat rebut de forma molt positiva.
"En un futur, però, volem oferir als clients la possibilitat d'escollir en quina estació reservar d'entre totes les d'àmbit nacional". Albert Estella, director de Port del Comte, afirma que "gràcies a Skibeta podrem disposar d'un canal de venda online i millorar la nostra organització perquè sabrem amb antelació part del nombre d'esquiadors que vindran aquell dia".
Skibeta ha estat fundada per tres joves emprenedors catalans de 19 anys: Aleix Ràmia, Enric Florit i Francesc Bruguera, tots estudiants del doble grau en Matemàtiques i Enginyeria Informàtica de la Universitat de Barcelona. El projecte ha estat reconegut per iniciatives com Yuzz del Banc Santander, presentat al BizBarcelona i, a més, opta al premi EmprènUB! 2015 de la Universitat de Barcelona.
Skibeta, l'esquí sense cues
Aquesta plataforma online permet als usuaris comprar el forfait, llogar material i reservar classes d'esquí i recollir-ho tot en un sol lloc
14
de Gener
de
2016