18
de Gener
de
2017
Mai ha comprat una participació per una rifa, uns polvorons, una colònia, per ajudar a algun jove estudiant a pagar el seu viatge de fi de curs? Inspirat en aquesta venda relacional clàssica, i adaptat als gustos de les noves generacions amb el micromecenatge com a eina, neix en 2015 TinFunding.
El seu funcionament és molt simple; des de l'app o des de la plataforma web, l'estudiant obre una guardiola per aconseguir diners per a una fi. Aquesta guardiola pot ser individual, per pagar-se la matrícula universitària, per exemple; o en grup, per poder recol·lectar diners amb els seus companys de classe per al viatge de finalització de curs o l'esdeveniment que desitgin.
Una vegada ha creat la seva guardiola, l'estudiant convida als seus contactes a la tenda de TinFunding, on trobaran ofertes de tot tipus, o comparteix aquestes ofertes a les seves xarxes socials.
D'aquesta manera, les compres dels seus contactes reporten donacions a l'estudiant que es van acumulant en la seva guardiola. El comprador sap quin és el preu del producte, la donació que rep l'estudiant és de mínim cinc euros, i para quina causa s'està realitzant la donació.
Una solució en un context de crisi
L'aplicació apunta que, en un context en què molts universitaris han hagut de deixar els seus estudis per falta de recursos o després d'un gran esforç econòmic no poden permetre's res més, "volen ajudar als estudiants Universitaris a aconseguir els fons necessaris per pagar-se les despeses com a estudiant".
Dissenyada i desenvolupada amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona, i finançada pel Ministeri d'Indústria i Turisme, TinFunding compta actualment amb més d'uns 1.000 estudiants a Barcelona que estan aconseguint diners per a les seves necessitats. Segons explica el seu CEO, Manuel Juan Granell, estan treballant a donar-li un major caràcter de xarxa social: "Volem que els estudiants puguin agrupar-se entre diferents centres educatius perquè puguin aconseguir millor preu en els seus viatges de finalització de curs, o compartir tot tipus d'informació, com a consells, experiències, valoracions...", indica Manuel.
El seu funcionament és molt simple; des de l'app o des de la plataforma web, l'estudiant obre una guardiola per aconseguir diners per a una fi. Aquesta guardiola pot ser individual, per pagar-se la matrícula universitària, per exemple; o en grup, per poder recol·lectar diners amb els seus companys de classe per al viatge de finalització de curs o l'esdeveniment que desitgin.
Una vegada ha creat la seva guardiola, l'estudiant convida als seus contactes a la tenda de TinFunding, on trobaran ofertes de tot tipus, o comparteix aquestes ofertes a les seves xarxes socials.
D'aquesta manera, les compres dels seus contactes reporten donacions a l'estudiant que es van acumulant en la seva guardiola. El comprador sap quin és el preu del producte, la donació que rep l'estudiant és de mínim cinc euros, i para quina causa s'està realitzant la donació.
Una solució en un context de crisi
L'aplicació apunta que, en un context en què molts universitaris han hagut de deixar els seus estudis per falta de recursos o després d'un gran esforç econòmic no poden permetre's res més, "volen ajudar als estudiants Universitaris a aconseguir els fons necessaris per pagar-se les despeses com a estudiant".
Dissenyada i desenvolupada amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona, i finançada pel Ministeri d'Indústria i Turisme, TinFunding compta actualment amb més d'uns 1.000 estudiants a Barcelona que estan aconseguint diners per a les seves necessitats. Segons explica el seu CEO, Manuel Juan Granell, estan treballant a donar-li un major caràcter de xarxa social: "Volem que els estudiants puguin agrupar-se entre diferents centres educatius perquè puguin aconseguir millor preu en els seus viatges de finalització de curs, o compartir tot tipus d'informació, com a consells, experiències, valoracions...", indica Manuel.