La plataforma digital Trioteca ha generat 500 milions d'euros en negoci hipotecari per als bancs i s'ha consolidat com a pionera en crear un sistema de connexió entre usuaris i entitats bancàries. Actualment, la companyia té connexió directa amb 3 bancs i han previst que durant el 2021 aquest número augmenti fins als 10.
L'empresa ja ha triplicat el nombre de treballadors durant el 2020, tancant l'any amb 35 treballadors, tal com ha afirmat la mateixa plataforma en un comunicat. També ha tancat l'exercici de 2020 amb un creixement del 250% i s'espera que de cara el 2021 l'empresa creixi al voltant d'un 200%.
Trioteca és una plataforma que posa a la disposició dels usuaris un acompanyant en tot el camí hipotecari. En aquest sentit, del que s'encarrega la companyia és d'assegurar-se que l'usuari té el potencial suficient per a adquirir un habitatge i la classe de finançament més pertinent en cada cas.
D'aquesta manera i amb les dades que faciliten els mateixos usuaris, l'empresa pot crear un perfil personalitzat per a cadascun d'ells. Un cop s'han agafat les dades pertinents, el potencial comprador té possibilitat de triar entre més de 200 ofertes hipotecàries d'entre 37 entitats financeres a tot Espanya.
La digitalització
Aquest sistema tecnològic i la facilitat de gestió que proporciona la plataforma digital, l'han convertit en una de les primeres empreses a automatitzar la recerca de nous clients per part de les entitats bancàries. A més a més, aquest avanç també permet que l'usuari pugui rebre ofertes hipotecàries vinculades a les seves necessitats a l'instant, sense haver de passar pel banc ni parlar amb el gestor.
D'altra banda, l'aposta per a la digitalització del sector fa que empreses com Trioteca trobin un lloc al mercat i comencin a substituir els processos tradicionals de manera més àgil i automatitzada.