Twitter crea peus de foto

La companyia dels 140 caràcters pretén millorar l'experiència de recerca dels usuaris amb la identificació també del contingut de les imatges publicades

Twitter publica un recull amb les piulades amb més retuits del 2015
Twitter publica un recull amb les piulades amb més retuits del 2015
TecnoNews
11 d'Abril de 2016

La competència en el món de les xarxes socials és cada vegada més ferotge. Malgrat que Facebook continua al capdavant d'aquest tipus d'empreses, la resta de firmes del sector no defalleixen. És el cas de Twitter, la veritable competència si tenim en compte que Instagram pertany a la companyia creada per Mark Zuckerberg.

La xarxa social de l'ocell acaba d'anunciar que permetrà als seus usuaris afegir descripcions en les fotografies que pugin inserides en els tuits a través de l'app, ja sigui en Android o iOS.

Tal com ha expressat en un comunicat el responsable d'enginyers de l'empresa, Todd Kloots, amb aquest canvi el que s'intenta és millorar l'experiència de recerca dels usuaris. En resum podem afirmar que es tracta de millorar l'accessibilitat dels continguts permetent la recerca d'imatges a través de tags. De la mateixa manera es pot dir que amb aquesta millora, Twitter pot estar augmentant de forma notòria la seva rang en els motors de cerca globals.

Perquè els usuaris puguin fer ús d'aquest canvi, malgrat que la funció ja està disponible en els dos sistemes operatius de mòbil, han activar-la en l'apartat de "configuració" dels seus telèfons o tauletes. Així, quan es trobin en l'esmentada pestanya han de dirigir fins a l'apartat de "accessibilitat" i allà donar-li al subapartat de "redactar descripcions d'imatges" i activar la funció.

Un cop dut a terme aquest procediment, els usuaris, cada vegada que vulguin publicar un text inserit dins d'una imatge han de prémer la imatge quan hagi estat migrada a Twitter i llavors apareixerà l'opció de poder escriure el peu de foto.

Millora inclusiva
A més d'això, aquesta millora també està pensada per a les persones cegues, ja que d'aquesta manera quan premin sobre una fotografia, podran escoltar un audiodescripció que informa sobre el contingut visual.

En conclusió, Twitter ha millorat l'experiència per als seus usuaris de smartphone en un intent per millorar la seva accessibilitat i aparició a la xarxa.