10
de Gener
de
2017
Act.
10
de Gener
de
2017
Wallapop llança una nova categoria dins de la seva app específica para la compra-venda de cotxes d'ocasió. Aquesta nova categoria ve acompanya d'una nova eina que millora l'experiència d'ús i ofereix noves funcionalitats tant per a particulars com a professionals. Aquesta novetat es recolza en el fet que l'any 2016 la venda de cotxes de segona mà ha crescut un 12,3%.
"Volem apostar per renovar el sector de la compra-venda de vehicles d'ocasió, com ja es va fer amb els béns de consum", afirma Bernardo Reiner, Director Comercial de Wallapop, convençut que l'aposta per noves eines tecnològiques adaptades a aquest sector dels vehicles d'ocasió pot ser capaç de canviar la manera en la qual es compra i ven un cotxe.
Aquesta revolució, indica Wallapop, tindrà una línia continuista en la seva filosofia i té com a objectiu convertir la cerca d'un cotxe en una activitat "fàcil, ràpida, divertida i còmoda".
La plataforma ja disposa en l'actualitat d'un catàleg amb més una àmplia varietat de cotxes i accessoris, i aspira a convertir la seva app en un referent en la compra i venda de cotxes.
El motor de cerca de l'aplicació s'ha millorat amb un nou filtre específic per a cotxes, en el qual els usuaris podran trobar en segons el cotxe perfecte per a ells, escollint entre les moltes opcions disponibles, millorades per a aquesta categoria.
També es llançaran col·leccions recurrents amb temàtiques relacionades amb els automòbils, per donar amb el cotxe perfecte sigui més senzill.
Per als professionals del vehicles d'ocasió, Wallapop ha desenvolupat una plataforma web que els permetrà pujar massivament tot el seu catàleg de forma ràpida i senzilla. Aquesta plataforma comptarà amb un xat professional amb funcionalitats avançades per millorar l'eficiència en la venda.
"Volem apostar per renovar el sector de la compra-venda de vehicles d'ocasió, com ja es va fer amb els béns de consum", afirma Bernardo Reiner, Director Comercial de Wallapop, convençut que l'aposta per noves eines tecnològiques adaptades a aquest sector dels vehicles d'ocasió pot ser capaç de canviar la manera en la qual es compra i ven un cotxe.
Aquesta revolució, indica Wallapop, tindrà una línia continuista en la seva filosofia i té com a objectiu convertir la cerca d'un cotxe en una activitat "fàcil, ràpida, divertida i còmoda".
La plataforma ja disposa en l'actualitat d'un catàleg amb més una àmplia varietat de cotxes i accessoris, i aspira a convertir la seva app en un referent en la compra i venda de cotxes.
El motor de cerca de l'aplicació s'ha millorat amb un nou filtre específic per a cotxes, en el qual els usuaris podran trobar en segons el cotxe perfecte per a ells, escollint entre les moltes opcions disponibles, millorades per a aquesta categoria.
També es llançaran col·leccions recurrents amb temàtiques relacionades amb els automòbils, per donar amb el cotxe perfecte sigui més senzill.
Per als professionals del vehicles d'ocasió, Wallapop ha desenvolupat una plataforma web que els permetrà pujar massivament tot el seu catàleg de forma ràpida i senzilla. Aquesta plataforma comptarà amb un xat professional amb funcionalitats avançades per millorar l'eficiència en la venda.