• Innovació
  • Wallapop vol consolidar-se als Estats Units

Wallapop vol consolidar-se als Estats Units

L'app d'anuncis de segona mà per geolocalització treballa en una tercera ronda de finançament per arribar a captar 95 milions d'euros

Wallapop és una app per vendre objectes de segona mà per geolocalització | Cedida
Wallapop és una app per vendre objectes de segona mà per geolocalització | Cedida
Redacció
22 de Maig de 2015
Act. 22 de Maig de 2015
Wallapop treballa en un tercera ronda de finançament per consolidar-se als Estats Units. Segons informa aquest divendres La Vanguardia amb informacions de la revista TechCrunch, aquesta ronda podria arribar als 100 milions de dòlars (95 milions d'euros).

L'aplicació d'anuncis de segona mà per geolocalització va tancar fa un mes una segona ronda de finançament per 40 milions d'euros que van aportar Insight i Accel. Wallapop, que de moment no té ingressos, està en procés de captació d'usuaris per introduir publicitat més endavant.

Wallapop mai no ha comunicat oficialment cap de les seves operacions. Però aquesta seria una de les inversions més grans realitzades en l'ecosistema emprenedor de Barcelona, només comparable amb les protagonitzades per eDreams, Privalia o Scytl. O per LetsBonus, que es va vendre a ­LivingSocial.

Wallapop està impulsada per Miguel Vicente (el que va ser creador de LetsBonus) i Gerard Olivé (BeRepublic) a través del seu fons Antai, que amb Caixa Capital Risc, Esade Ban i Bonsai i els grups Godó, Zeta i Atresmedia van injectar-hi 1,4 milions. L'estiu passat s'hi va sumar Accel amb 3,5 milions. I els 38 milions de fa un mes, juntament amb Insight.

La companyia, que té menys de 50 empleats, opera a Espanya, el Regne Unit, França, Portugal i Mèxic.