'Brand strategist' i soci consultor de l'agència FOCUS
Soci fundador i consultor de FOCUS Estrategias de Comunicación S.L. Llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona, PDG per l'IESE. Ha estat soci fundador i conseller delegat de l'agència de publicitat Alta Definició; soci fundador i president de Planners, actual Added Value; director General de RCP/ Saatchi & Saatchi; director de Màrqueting de la Comunicació en RCP/ Saatchi & Saatchi.
També ha estat cap de Màrqueting en Naarden International -companyia de desenvolupadors de fragàncies per a perfumeria i aromes per a alimentació, amb laboratoris a Espanya, Holanda i França-; professor a ESADE de Comunicacions Massives i ha impartit cursos i seminaris en la Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB), Facultat d'Econòmiques (UPV) i Facultat de Psicologia (UB).
A més, és pioner a Espanya en treballs de account planning, amb aportacions reconegudes tant en la connexió amb insights de consumidor, com en la creativitat de conceptes i la potenciació d'equips creatius. Ha impulsat el desenvolupament de mètodes exclusius de posicionament per afinitat per a productes i serveis indiferenciats i és creador del mètode iFOCUS© d'avaluació de marques.
Ha publicat assatjos sobre comunicació i marques en diverses revistes professional i desenvolupat estratègies de comunicació per a anunciants capdavanters de diversos sectors. A més, ha impartit cursos de formació en planificació estratègica de comunicació, dirigides sessions de prospecció i d'innovació entre directius d'empreses de sectors de gran consum, serveis, mitjans de comunicació i béns d'equip i disposa de treballs guanyadors de premis en diversos certàmens nacionals i internacionals.
Tanmateix, ha estat jurat del Festival Internacional de Publicitat El Sol i dels Premis EFI a l'eficàcia en comunicació.