• Josep-Francesc Valls

Josep-Francesc Valls

Josep-Francesc Valls

Director Càtedra Escenaris de Futur Retail, Turisme i Serveis UPF-BSM

Josep-Francesc Valls, distinguesed professor, Director de la Càtedra Escenaris de Futur Retail, Turisme i Serveis UPF-BSM. Va ser nomenat catedràtic d’ESADE a 1998, on, entre altres activitats, va dirigir l’Aula d’Innovació Turística (2010-2020), i coordinar els estudis de clima comercial, Indicadors Comerç Barcelona (2013-2017). Ha dirigit el Projeto Turismo de la Universitat de Madeira (2015-2020). Ha donat cursos en universitats per tota Amèrica Llatina, Magrib, Itàlia, França i Espanya, en algunes de les quals és visiting professor. És autor d’una vintena de llibres, entre els quals Customer Centricity (Cambridge Scholar, 2018); Big Data: Atrapando al consumidor (Profit, 2017); Fenómeno low cost, impacto en el factor precio (Deusto, 2008). La Fundació Barcelona Comerç el va distingir el 2009 per la seva tasca en favor del comerç urbà i d’un model sostenible de ciutat. El Col·legi d’Economistes de Catalunya li va atorgar el 2000 el Premi Joan Sardà i Dexeus a la trajectòria personal en la difusió de l'economia.

Articles publicats