Directora de 1990 MCS i consultora en comunicació corporativa
Llicenciada en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) (1982-1987) i diplomada per l'Institut de Ràdio Televisió Espanyola (1986). Entre els anys 1986 i 1992, va treballar com a periodista en diversos mitjans de comunicació, principalment en premsa escrita, destacant el desaparegut Diari de Barcelona i el Periódico de Catalunya.
A partir de l'any 93, va desenvolupar la seva trajectòria professional en l'àmbit de la comunicació corporativa incorporant-se a la consultora 1990 MCS Opinion Media Consulting on va ocupar diferents responsabilitats fins a ser nomenada Directora General. www.1990mcs.com A l'actualitat, té al seu càrrec un equip multidisciplinari de 10 persones i ha impulsat la política comunicativa d'empreses com France Telecom, Laboratorios Ordesa, Planeta Junior o Media Markt entre moltes altres, havent liderat també projectes per a diverses institucions i organismes governamentals tant en l'àmbit nacional com a l'internacional.
Actualment, compagina la direcció de MCS amb l'activitat docent, sent professora, des de fa set anys, del Master en Direcció de Relacions Públiques i Gabinet de Premsa de la UAB, així com en altres cursos de postgrau sent professora associada de Business Màrqueting School (ESIC) i col·laboradora de la Facultat de Comunicació Blanquerna.
Atempta a la innovació en una professió en constant canvi, s'interessa per la comunicació 2.0 i la comunicació Interna com a disciplines en creixement, així com en totes aquelles noves eines que permetin oferir un millor servei a empreses i entitats.
En l'àmbit personal, participa en nombroses xarxes professionals i grups de coneixement i col·labora com a conferenciant en diverses institucions. Pròximament publicarà el llibre Direcció en Relacions Públiques i Comunicació del que és coautora. Està col·legiada des de l'any 1987 en Col.legi Oficial de Periodistes de Catalunya.
Twitter