Soci i Director General de RocaSalvatella
Soci i Director General de RocaSalvatella, despatx de consultoria estratègica especialitzat en la transformació digital dels negocis. Expert en desenvolupament de negoci i màrqueting digital. Des de fa més de 15 anys compagina la seva activitat professional amb la docència en el departament de Direcció de Màrqueting de ESADE on imparteix assignatures relacionades amb màrqueting estratègic i negoci digital en diversos programes (MBA i Executive Education).
Ha treballat en laCaixa, participant en el desenvolupament de l'activitat en Internet de l'entitat financera, i anteriorment va desenvolupar consultoria estratègica en Accenture.
És llicenciat en Dret i MBA per ESADE. Ha escrit Inicia't en el Màrqueting 2.0 (Netbiblo, 2009) sobre l'ús dels nous mitjans online en el Màrqueting Relacional; Nanobloging (UOC, 2009) el primer llibre en llengua castellana dedicat a aquest tipus d'espais de comunicació; i és coautor de De l'1.0 al 2.0: claus per entendre el nou màrqueting.
Parla de màrqueting i negocis digitals en Interactividad i de la seva passió per l'esport en PrimerKm.
Twitter