Naf Naf, la marca de moda francesa, inaugura la seva primera botiga insígnia a Barcelona, ubicada a la Rambla de Catalunya, el centre neuràlgic de la ciutat comtal. Naf Naf estrena així el concepte de flagship en una clara aposta per "potenciar l'alegria de viure i la llibertat de la dona", ha anunciat la companyia en un comunicat.
“Barcelona és el punt de partida de la nova aposta de la companyia pel mercat espanyol. Inaugurem un nou model per continuar transformant-nos, però sempre vinculats a la nostra essència i identitat”, explica Carlos Pérez, responsable de la firma a Espanya, qui afegeix: “Naf Naf farà extensible aquesta renovació a la imatge de tota la seva xarxa de punts de distribució i preveu incrementar la inversió, alhora que portar el seu negoci de perfumeria i començar la venda d'aquests productes a través de distribuïdors especialitzats”.
La flagship de la Rambla de Catalunya compta amb una instal·lació dividida en dues plantes amb 200 metres quadrats cadascuna. La planta superior està destinada a la venda i la planta inferior al showroom i oficines.
Naf Naf sumarà aquesta nova obertura als 11 establiments i als 50 espais dins d'El Corte Inglés amb els quals ja compta la firma a Espanya. Aquesta acció forma part del pla d'acció que té la filial ibèrica de la signatura francesa, NCK, després d'haver estat adquirida al juliol de 2020 pel grup SY International. A l'obertura de la flagship de Rambla de Catalunya, li seguiran tres obertures més al llarg de l'any, amb l'objectiu d'aconseguir les 20 botigues en els pròxims tres anys. Tot això alhora que Naf Naf té previst sumar nous espais en El Corte Inglés, entre ells, Porto i Lisboa.