Iniciar un negoci sempre és una aventura, i fer-ho a l'estranger hi afegeix un repte cultural que cal valorar quan creeu la vostra empresa. La idea la teniu i l'heu sabuda transmetre amb una sola frase, el que dóna consistència al projecte a l'atorgar-li una visió clara de l'objectiu. Jim Collins, al seu llibre Good to Great, ens parla del concepte del porc espí, definint-lo com el punt a on conflueixen tres aspectes que cal tenir ben clars quan triem el camí de l'emprenedoria:
1. Allò que us apassiona
2. Allò en el que podeu ser els millors del món
3. I allò que alimenta la vostra economia
MakeEatEasy, a més d'una bona marca, ha de complir aquests tres aspectes per a que pugui esdevenir brillant.
Finalment, m'agradaria fer un petit comentari en relació al concepte d'empresa que tot emprenedor ha de saber: ha de fugir del "crear-se un lloc de treball" i acostar-se al "crear un negoci". Això significa que, de bon principi, heu de establir els sistemes que us permetin treballar en l'empresa i no a l'empresa, però avui no toca aprofundir-hi, sinó felicitar-vos per l'aventura i desitjar-vos uns grans resultats.