Soci-Director d'Auladeventas

L'expert és la clau

15 de Maig de 2013
Act. 16 de Maig de 2013
Víctor Barajas
El coneixement de producte és una de les claus bàsiques per aconseguir la confiança dels nostres clients. El secret és conèixer perfectament els nostres productes i solucions; per fer-ho, hem de fer servir el model de conversió, basat en unes característiques, avantatges i beneficis.

Les característiques engloben tot allò què és el nostre producte. Són avantatges totes les millores competitives que aporten sobre la nostra competència i són beneficis, el què farà, com ho farà, quan ho farà per a cada client que recorri al producte.

Pas 1: per a totes les característiques del teu producte, troba tots els avantatges competitius que superen als productes de la competència.

Pas 2: per a cada avantatge, defineix els beneficis (en clau de client) que aporten.

Pas 3: per a cada benefici, escriu i desenvolupa l'argumentari en el qual basaràs el teu discurs comercial.

Amb això aconseguiràs un guió comercial potent, sostenible, variat i adaptable a cada necessitat concreta, un discurs creïble, veraç i lògic.

D'aquesta manera aniràs coneixent cada vegada més els teus productes, analitzant-los des de diferents possibilitats i des de la mirada del client. Et convertiràs en un expert, elevant el teu nivell competencial tècnic i augmentant la capacitat de generar confiança en els teus clients.