Ja és notícia que Social Car amplia els seus serveis a la mobilitat urbana amb un nou servei de vehicles amb conductor (VTC) a la ciutat de Barcelona. Seguim treballant per ser una plataforma integral de solucions de mobilitat. Des dels nostres inicis que ens han preguntat si ampliaríem els lloguers entre particulars a d’altres actius però no ens hem volgut centrar en l’actiu sinó en repensar i actualitzar els serveis de mobilitat. Està clar que la tendència i la necessitat d’optimitzar els recursos existents en aquest àmbit ja és una realitat. Social Car cobreix la mobilitat interurbana amb el carsharing i el lloguer de vehicles i ara ens endinsem en la mobilitat urbana.
"Som un operador local que vol omplir un buit que ha deixat a l’usuari desatès, confós i amb ganes de seguir evolucionant el seu comportament cap a un model sostenible, tecnològic i innovador"
A partir d’aquesta setmana els nostres usuaris podran demanar un cotxe amb conductor des de les aplicacions, disponibles tant en català com en castellà. Som un operador local que vol omplir un buit que ha deixat a l’usuari desatès, confós i amb ganes de seguir evolucionant el seu comportament cap a un model sostenible, tecnològic i innovador.
En un ambient de força crispació la normativa local ha previst un període de precontractació de 15 minuts per trajecte per tal de diferenciar el servei del taxi amb el de les VTCs. En aquest context, operarem, sense perjudici que creiem que la normativa ha de protegir sempre l’interès general i ser sensible amb les noves formes de comportament dels usuaris, que en definitiva som tots nosaltres.
També la regulació actual preveu evitar que el cotxe estigui en circulació mentre no presta cap servei. Us imagineu que això fos així per tots? Incloent taxis a parada com succeeix a d’altres ciutats del món, els nostres pulmons i el transit rodat ho agrairien. En aquest sentit recorrem al talent de casa, fent un acord amb una altra startup local WeSmartPark que compta amb una xarxa d’estacionaments completa, competitiva i tecnològica a la ciutat.
"S'han pogut recuperar llocs de treball rescindits en l'ERO més gran de Catalunya. Estem rebent una allau de trucades d’usuaris de la nostra plataforma que s’ofereixen com a conductors, es tracta d’una dada que l’administració hauria d'agafar-se seriosament"
Una de les novetats és que els vehicles circularan retolats amb la nostra marca: no ens cal amagar-nos perquè complim amb la normativa vigent, la demanda existeix i el servei té tot el sentit. Insistim a repensar en positiu la mobilitat de la nostra ciutat. La nostra flota actual està composada per aquells vehicles nous que van comprar els propietaris de llicències de VTC i es quedaren sense activitat d’un dia per l’altre a Barcelona. A la llarga, ens agradaria poder comptar amb flotes eficients que complissin amb les especificacions pròpies d’una mobilitat sostenible.
També s’han pogut recuperar llocs de treball rescindits en l’expedient de regulació d’ocupació més gran de Catalunya. A tall d’anècdota, entre ahir i avui estem rebent una allau de trucades d’usuaris de la nostra plataforma que s’ofereixen com a conductors, es tracta d’una dada l’administració hauria d'agar-se seriosament. Els hàbits de consum i els serveis canvien i s’haurien de fer evolucionar amb seny. Ja posats a demanar, si aquests trajectes poguessin ser compartits pels usuaris, com ho són a d’altres ciutats, ja seria el súmmum de l’eficiència reguladora. Senyores i senyors, compartir per eficiència o necessitat és una realitat i per descomptat des de Social Car hi seguirem apostant.