Les cerveses triomfem a les terrasses i a les guinguetes, especialment a l'estiu, però també ho fan a les xarxes socials. Facebook i Instagram són la plataforma perfecta per mesurar la popularitat de les marques i així ho recull l'informe Top marques de cervesa. Quines són les marques de cervesa que més connecten a escala mundial? de la consultora Quintly, on Estrella Damm lidera per davant d'altres companyies en els seus països d'origen.
La companyia catalana es posiciona per davant de Birra Moretti (Italia), Budweiser (Estats Units), Carlsberg (Dinamarca), Guinness (Irlanda), Heineken (Països Baixos), Modelo (Mèxic), Paulaner (Alemania), Quilmes (Argentina), Sapporo (Japón), Singha (Tailandia), Skol (Brasil), Stella Artois (Bèlgica) i Super Bock (Portugal).
Estrella Damm compta amb 411.170 seguidors, el que la situa com a novena en la llista amb un 3,3% menys de seguidors que el líder, Skol. Ocupa, en canvi, la cinquena posició si s'analitza el nombre absolut d'interaccions, el que dota la marca amb seu a Barcelona del reconeixement com a cervesera amb més interaccions per post amb un 2,42%, per davant del 2,21 de Heineken i l'1,38% de Sapporo.
De les 10 publicacions amb major interaction rate durant el primer semestre del 2017, un total de sis van ser d'Estrella Damm, dos de Budwiser i una de Heineken i Super Bock.
Pel que fa a Instagram, la catalana també es posiciona com el compte amb major interacció. Durant els primers sis mesos de l'any ha generat fins a 495.127 respostes, un 66% més que les interaccions generades a les publicacions de Guiness, segona al rànquing amb 164.886. Un resultat destacable tenint en compta que la comunitat d'Estrella Damm és la sisena amb 89.639 seguidors, poc més d'un terç dels seguidors de la major comunitat, la de Skol amb 252.570.
Amb un 3,41%, Estrella Damm ocupa la segona posició quant a interaction rate a Instagram, seguint a Paulaner, que compta amb un 6,97%, ja que té una comunitat petita i una interacció alta.