26
de Gener
de
2017
Vinçon tanca i Ikea comença a vendre mobles per Internet. Sembla que són males èpoques pel moble de disseny. Segur? Ni de bon tros. Dos emprenedors, Federico Civitillo i Guillaume Dubos, són conscients de la tendència a l'alça de la venda en línia del moble i la decoració. Per això han fundat Vackart, una empresa que es dedica a la venda de productes de disseny i decoració en línia.
Disseny, utilitat i bon gust
Segons Civitillo, l'empresa està "pensada per inspirar als seus clients a decorar espais de manera original i innovadora". I això sempre "complint amb criteris de selecció basats en el disseny, utilitat i bon gust". La selecció del producte és el tret diferencial de Vackart. Segons el cofundador d'aquest ecommerce, aquest procés de selecció és "part fonamental del nostre treball perquè considerem que cada compra de disseny i decoració és una peça de la vida. Per això posem especial atenció en cada detall del producte, ho discutim i decidim si ha de formar part de la nostra col·lecció", que està composta per unes 2.000 referències.
Amb aquesta visió, Vackart espera interpel·lar aquells que volen convertir espais de convivència en "llocs amb personalitat i vida pròpia mitjançant una selecció de mobles i articles de decoració originals, creatius i innovadors". La cosa no queda aquí però. Civitillo remarca que Vackart dóna un servei especial al seu client professional i per això compta amb assessors que treballen amb el comprador a l'hora de planificar el seu interiorisme.
Emprenedoria i passió
Els dos fundadors sempre han tingut certa inquietud per llançar un projecte d'ecommerce propi. I el van combinar amb un producte que està de moda com el moble de disseny. L'empresa va iniciar la seva activitat al setembre del 2015 com a lean startup. Així, aquest 2016 -i després d'haver entrat a la incubadora de Glòries de Barcelona Activa- ha estat el seu primer any d'activitat plenament operativa i han assolit una facturació al voltant dels 400.000 euros.
Tan Civitillo com Dubos compten amb una gran experiència al món d'Internet. Els dos treballaven junts a Groupalia i també havien fet feina en altres empreses com Acuista, Cdiscount, i Trovit. Actualment ambdós es dediquen al 100% a Vackart i de fet ja han ampliat la plantilla i l'equip consta de sis treballadors amb perfils tècnics, comunicació, comercial i logística.
La startup de moment ven a Espanya a clients particulars i a professionals -com ara interioristes i hotels- i compta amb magatzems a Barcelona, Madrid i Sevilla. Però conscients de la tendència a l'alça del mercat en línia del moble i la decoració, aquesta empresa té previst un pla d'expansió internacional que començarà per abordar el mercat italià i francès aquest 2017. Així mateix, Vackart treballa en una altra línia de negoci que vol promocionar, donar a conèixer i comercialitzar dissenys de joves valors amb una marca pròpia.
Per poder assolir els seus objectius de creixement, Vackart iniciarà una ronda de finançament que espera finalitzar en el primer trimestre del 2017.
Disseny, utilitat i bon gust
Segons Civitillo, l'empresa està "pensada per inspirar als seus clients a decorar espais de manera original i innovadora". I això sempre "complint amb criteris de selecció basats en el disseny, utilitat i bon gust". La selecció del producte és el tret diferencial de Vackart. Segons el cofundador d'aquest ecommerce, aquest procés de selecció és "part fonamental del nostre treball perquè considerem que cada compra de disseny i decoració és una peça de la vida. Per això posem especial atenció en cada detall del producte, ho discutim i decidim si ha de formar part de la nostra col·lecció", que està composta per unes 2.000 referències.
Amb aquesta visió, Vackart espera interpel·lar aquells que volen convertir espais de convivència en "llocs amb personalitat i vida pròpia mitjançant una selecció de mobles i articles de decoració originals, creatius i innovadors". La cosa no queda aquí però. Civitillo remarca que Vackart dóna un servei especial al seu client professional i per això compta amb assessors que treballen amb el comprador a l'hora de planificar el seu interiorisme.
Una composició dels mobles que ofereix la marca de decoració. Facebook Vackart |
Emprenedoria i passió
Els dos fundadors sempre han tingut certa inquietud per llançar un projecte d'ecommerce propi. I el van combinar amb un producte que està de moda com el moble de disseny. L'empresa va iniciar la seva activitat al setembre del 2015 com a lean startup. Així, aquest 2016 -i després d'haver entrat a la incubadora de Glòries de Barcelona Activa- ha estat el seu primer any d'activitat plenament operativa i han assolit una facturació al voltant dels 400.000 euros.
Tan Civitillo com Dubos compten amb una gran experiència al món d'Internet. Els dos treballaven junts a Groupalia i també havien fet feina en altres empreses com Acuista, Cdiscount, i Trovit. Actualment ambdós es dediquen al 100% a Vackart i de fet ja han ampliat la plantilla i l'equip consta de sis treballadors amb perfils tècnics, comunicació, comercial i logística.
La startup de moment ven a Espanya a clients particulars i a professionals -com ara interioristes i hotels- i compta amb magatzems a Barcelona, Madrid i Sevilla. Però conscients de la tendència a l'alça del mercat en línia del moble i la decoració, aquesta empresa té previst un pla d'expansió internacional que començarà per abordar el mercat italià i francès aquest 2017. Així mateix, Vackart treballa en una altra línia de negoci que vol promocionar, donar a conèixer i comercialitzar dissenys de joves valors amb una marca pròpia.
Per poder assolir els seus objectius de creixement, Vackart iniciarà una ronda de finançament que espera finalitzar en el primer trimestre del 2017.