02
de Novembre
de
2016
Act.
02
de Novembre
de
2016
Digitalitzar l'oferta de neu. Aquesta ha estat la feina titànica que l'equip d'Skiverse ha dut a terme. Els germans Agustí i Salvador Devant llancen el primer portal de reserves online especialitzat en el mercat del turisme de neu i enfocat exclusivament a agències de viatges.
Es tracta d'una plataforma digital que ofereix els productes i serveis disponibles de les estacions d'esquí, com ara forfaits, lloguer de material o classes d'esquí, i els posa per primera vegada a disposició de les agències de viatges a través d'un Sistema de Distribució Global (GDS).
Amb la posada en marxa de Skiverse es resol un dèficit en el mercat del turisme de neu: "Fins ara, l'oferta d'esquí de la majoria d'estacions ha estat desagregada i no ha passat per cap procés de digitalització. Aquesta mancança ha provocat que la venda de productes de neu a través d'agències de viatges sigui pràcticament impossible", explica Salvador, CEM i Cofundador de l'empresa.
Al llarg dels últims 15 anys, les agències de viatges han prescindit cada cop més del seu propi departament de contractació i s'han afiliat a plataformes tecnològiques de reserves com Amadeus o HotelBeds. "Tot i que el mercat de forfaits i serveis agregats té un volum a Europa de 30.000 milions d'euros, només el 8,3% d'aquests productes està disponible online", constata Agustí, CEO i Cofundador del negoci. Tot aquell producte que no està inclòs dins d'aquests sistemes de distribució digitals, tot i haver-hi oferta disponible, no arriba a les agències de viatges.
Després d'un profund anàlisis del sector, els germans Devant decideixen desenvolupar la primera plataforma per canviar aquesta tendència del mercat. Amb aquest objectiu, Skiverse contracta per primera vegada tots els productes i serveis de neu de les estacions d'esquí, negocia els preus més competitius i els posa a l'abast de les agències de viatges a través d'un motor de reserves propi, desenvolupat in house, que permet més de 15.000 transaccions per hora.
Els germans Devant, aficionats a aquest esport i que ja han impulsat una plataforma de planificació de sortides d'esquí, volen promoure el negoci de la neu, oferint noves vies d'accés a l'oferta de productes, i trencar amb l'estacionalitat de les agències de viatges, durant anys estancades en la venda de paquets de vacances d'estiu o de destinacions càlides. Des de l'inici de la comercialització de la plataforma a les agències de viatges, la companyia s'ha integrat amb líders del sector online com Atrápalo o Logitravel. Actualment dona cobertura a més de 4.000 agències de viatges i ofereix més de 6.000 quilòmetres esquiables a la seva plataforma.
Es tracta d'una plataforma digital que ofereix els productes i serveis disponibles de les estacions d'esquí, com ara forfaits, lloguer de material o classes d'esquí, i els posa per primera vegada a disposició de les agències de viatges a través d'un Sistema de Distribució Global (GDS).
Amb la posada en marxa de Skiverse es resol un dèficit en el mercat del turisme de neu: "Fins ara, l'oferta d'esquí de la majoria d'estacions ha estat desagregada i no ha passat per cap procés de digitalització. Aquesta mancança ha provocat que la venda de productes de neu a través d'agències de viatges sigui pràcticament impossible", explica Salvador, CEM i Cofundador de l'empresa.
Al llarg dels últims 15 anys, les agències de viatges han prescindit cada cop més del seu propi departament de contractació i s'han afiliat a plataformes tecnològiques de reserves com Amadeus o HotelBeds. "Tot i que el mercat de forfaits i serveis agregats té un volum a Europa de 30.000 milions d'euros, només el 8,3% d'aquests productes està disponible online", constata Agustí, CEO i Cofundador del negoci. Tot aquell producte que no està inclòs dins d'aquests sistemes de distribució digitals, tot i haver-hi oferta disponible, no arriba a les agències de viatges.
Després d'un profund anàlisis del sector, els germans Devant decideixen desenvolupar la primera plataforma per canviar aquesta tendència del mercat. Amb aquest objectiu, Skiverse contracta per primera vegada tots els productes i serveis de neu de les estacions d'esquí, negocia els preus més competitius i els posa a l'abast de les agències de viatges a través d'un motor de reserves propi, desenvolupat in house, que permet més de 15.000 transaccions per hora.
Els germans Agustí i Salvador Devant Foto: Cedida |
Els germans Devant, aficionats a aquest esport i que ja han impulsat una plataforma de planificació de sortides d'esquí, volen promoure el negoci de la neu, oferint noves vies d'accés a l'oferta de productes, i trencar amb l'estacionalitat de les agències de viatges, durant anys estancades en la venda de paquets de vacances d'estiu o de destinacions càlides. Des de l'inici de la comercialització de la plataforma a les agències de viatges, la companyia s'ha integrat amb líders del sector online com Atrápalo o Logitravel. Actualment dona cobertura a més de 4.000 agències de viatges i ofereix més de 6.000 quilòmetres esquiables a la seva plataforma.