La novena edició de la Jornada d’Emprenedoria que organitza la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa i l’Ajuntament de Sant Cugat i que porta el títol de Neuromàrqueting i social selling, se centrarà en l’anàlisi de les noves estratègies de màrqueting i la prospecció d’eines de gestió comercial basades en el neuromàrqueting i la venda en xarxes a través del social selling.
La jornada, emmarcada en el BeBusiness Sant Cugat i que tindrà lloc el pròxim 26 d’octubre al Teatre-Auditori de Sant Cugat, tindrà com a acte central la conferència Ven a la ment i no a la gent, a càrrec d’Alejandro Hernández, expert en neuromàrqueting i programació neurolingüística.
Altres participants en aquesta nova edició seran Xavi Moreno, director de màrqueting i sales operations de Rioch España i Carlos Trenchs, director d’empreses tecnològiques i inversors de CaixaBank. A més, el centre de fabricació digital FabLab Sant Cugat i la comunitat de professionals creatius Creator Street també protagonitzaran una sessió dedicada a la propera generació d’emprenedors.
La jornada tancarà amb un panell empresarial dissenyat per afavorir la reflexió i un debat sobre la importància dels influencers i els youtubers per a les marques. En el marc d’aquesta sessió, se celebrarà una taula rodona, conduïda per Oscar Cumí, expert en màrqueting d’influencers i youtubers a Einstein & Monroe, en la qual es presentaran experiències d’èxit de diferents marques quan treballen amb influencers.
En vuit anys de trajectòria, la Jornada d’Emprenedoria ha comptat amb una participació de prop de 500 participants. L’esdeveniment compta amb el patrocini de la Diputació de Barcelona, CaixaBank i Cirsa, així com amb la col·laboració de l’associació Sant Cugat Empresarial, EsadeCreapolis, Serafí Indústria Gràfica Publicitària, VIA Empresa, FabLab Sant Cugat i Rioch.