Barcelona, entre les 40 ciutats més atractives del món pel 'retail'

Els punts forts de la capital catalana són l'entorn socioeconòmic i l'àmbit econòmic i polític

Una botiga Versace a Barcelona Una botiga Versace a Barcelona

Barcelona és una de les 40 ciutats del món pel retail. Així es desprèn de l'informe Hot Retail Cities elaborat per Modaes.es amb el suport de Tendam i de l'Institut d'Empresa.

La capital catalana es posiciona com la 29a ciutat "més hot" per a les empreses de distribució. L'informe destaca que els punts forts de la ciutat comtal són l'entorn socioeconòmic i l'àmbit econòmic i polític.

Més info: BizBarcelona acompanyarà el sector 'retail'

A més, la presència d'operadors de moda en els carrers comercials, les seves estructures i la seva situació geogràfica es constitueix com a un punt fort de Barcelona, que rep 425 punts dels 1.000 totals.

New York, New York

La primera ciutat més atractiva del planeta pel retail és Nova York amb una puntuació de 625 punts. El segon i el tercer lloc són per Los Ángeles amb 556 punts i Singapur amb 548.

Madrid també entra dins d'aquest rànquing i, amb 410 punts, obté la 36a posició. Segons l'informe, la capital espanyola es posiciona així per "ser una de les ciutats més riques i dinàmiques del sud d'Europa amb una gran activitat terciària".

Dins del top 10 de les ciutats més atractives del món també s'hi troben San Francisco amb 540 punts, Chicago amb 538, HOng Kong amb 534 punts, Boston amb 531, Tòquio amb 530 punts, Xangai amb 518 punts i Londres amb 513 punts.

Més informació
El 'retail' fa ioga ( i és 'Trending Topic')
Els reptes digitals del 'retail' català
Avui et destaquem
El més llegit