BebeDeParis ha ampliat el seu capital per consolidar el seu model de negoci donant entrada a nous accionistes en la seva primera ronda de finançament. L'empresa especialitzada en regals de nadons ha captat 520.000 euros en una ronda liderada per la societat gestora de fons d'inversió en startups Copernion i els socis fundadors.
BebeDeParis és una ecommerce liderada per l'experta en negoci digital Elena Gómez del Pozuelo i la seva sòcia, Sara Fernández de la Aldea. Les dues treballaven juntes a El Patio de mi Casa, una botiga de roba infantil ubicada a Sant Cugat del Vallès. En veure l'oportunitat de negoci, van decidir transformar el seu comerç en una empresa online.
La companyia, que ja opera a Espanya, França, Alemanya, Mèxic, Aràbia Saudita i Sudàfrica, té previst obrir noves seus pròpies tant a Itàlia com al Regne Unit. Aquesta és la primera vegada que BebeDeParis surt al mercat amb una ampliació de capital que servirà per accelerar el seu creixement i internacionalització.
L'objectiu de l'empresa després d'ampliar el seu capital és estendre el seu lideratge amb els seus productes únics i pioners per a aquelles empreses que volen facilitar la natalitat acompanyant i ajudant els seus treballadors quan fan el pas de tenir un fill.