La Cambra de Girona portarà empreses a vendre cosmètica i alimentació halal a França

Les seleccionades seran subvencionades amb 500 euros i es reuniran amb clients i distribuïdors al mercat Rungis de París

La Cambra de Comerç de Girona | Cedida La Cambra de Comerç de Girona | Cedida

La Cambra de Comerç de Girona, en el marc del Pla d'Acció Internacional 2024 del Consell de Cambres de Catalunya, organitza una missió comercial del sector halal (certificació que garanteix que els productes són aptes pels musulmans) a França. El programa s'adreça a empreses càrnies (vedella, bou, xai, pollastre i gall d'indi), de xarcuteria, dolços, conserves, plats cuinats (5a gamma) i cosmètica, a qui s'ofereix l'oportunitat de visitar el mercat de Rungis de París, el principal centre d'aquest producte a França, i reunir-se amb clients i distribuïdors d'alimentació halal.

La Cambra de Girona, que ja té cinc empreses inscrites, subvenciona amb 500 euros tots els participants sobre el cost total de l'acció, que és d'uns 1.375 euros

La Cambra de Girona, que ja té cinc empreses inscrites, subvenciona amb 500 euros tots els participants sobre el cost total de l'acció, que és d'uns 1.375 euros. Per optar a formar part d'aquesta missió comercial, cada empresa interessada haurà d'elaborar una carta de presentació en francès. Les informacions contingudes en aquesta carta serviran de referència per elaborar la comunicació que s'adreçarà als importadors locals. El termini per formalitzar la inscripció acaba a finals de setembre.

La selecció dels participants, en cas que superin les places disponibles, es realitza en funció de si es tracta de la primera prospecció al país, de consolidar la seva presència o completar una prospecció anterior i també d'una valoració tècnica de l'entitat col·laboradora a destí, que tindrà en compte les possibilitats efectives de negoci de cada empresa al mercat francès.

Més info: Jaume Fàbrega revalida la presidència de la Cambra de Girona per segon mandat consecutiu

Un cop feta la selecció, i abans de visitar el mercat de Rungis de París, els participants en la missió tindran una reunió prèvia amb els col·laboradors del país de destí. És imprescindible que la persona designada per l'empresa per participar en el programa haurà de tenir suficient capacitat de decisió i ostentar la representació dels interessos de l'empresa. L'agenda es particularitza en funció del sector i les necessitats de cada empresa.

Avui et destaquem
El més llegit