06
de Febrer
de
2017
Act.
06
de Febrer
de
2017
La firma Casademont ha explicat aquest dilluns que referma la seva posició al mercat rus i tanca 2016 amb un augment del 100% en les seves vendes respecte l'any anterior. A més, les expectatives de cara al present exercici 2017 són créixer un 50%.
Ara fa dos anys, Casademont va arribar a un acord amb Atria, el grup de capital finlandès i amb planta d'elaboració a Sant Petersburg, per produir localment a Rússia i comercialitzar els seus productes a través de la seva xarxa de distribució a canvi d'un royalty per cada quilo de producte venut. Des de finals de l'any 2014, Atria elabora diversos productes amb la marca Casademont: fuet extra, llonganissa extra, llonganissa muntanya i la gamma de xoriços, en peça i llescats, amb l'objectiu d'ampliar la gamma de productes fabricats i venuts al mercat rus.
Fruit d'aquesta aliança, l'any 2016 Casademont va duplicar les seves vendes a Rússia, especialment a les ciutats de Moscou i Sant Petersburg. De cara aquest 2017, la companyia preveu continuar amb la seva expansió al mercat rus i introduir-se en altres grans ciutats del país.
Presència a l'Alimentària rus
Casademont participa aquesta setmana a la fira PRODEXPO, la principal fira agroalimentària de Rússia, que reuneix a professionals de tot el món i que es celebra a Moscou fins a divendres 10 de febrer. La companyia va iniciar les seves exportacions a Rússia fa més d'una dècada, com a part de la seva estratègia per la internacionalització, que va arrancar l'any 1992 en els països de la Unió Europea i l'Europa de l'Est.
Actualment, las vendes de fora del mercat espanyol ascendeixen al 55%, amb l'objectiu d'assolir el 70% en dos anys. L'empresa exporta als cinc continents amb especial demanda per part dels països del centre d'Europa i Sud-Amèrica. Fins al moment, els esforços de la companyia se centren en consolidar el seu mercat a Amèrica del Nord.
Entre d'altres estratègies, Casademont basa el seu pla d'expansió internacional constituint aliances amb empreses locals per col·laborarenàmbits com el tecnològic, comercial, legal o logístic com l'implantat a Rússia amb gran èxit.
Ara fa dos anys, Casademont va arribar a un acord amb Atria, el grup de capital finlandès i amb planta d'elaboració a Sant Petersburg, per produir localment a Rússia i comercialitzar els seus productes a través de la seva xarxa de distribució a canvi d'un royalty per cada quilo de producte venut. Des de finals de l'any 2014, Atria elabora diversos productes amb la marca Casademont: fuet extra, llonganissa extra, llonganissa muntanya i la gamma de xoriços, en peça i llescats, amb l'objectiu d'ampliar la gamma de productes fabricats i venuts al mercat rus.
Fruit d'aquesta aliança, l'any 2016 Casademont va duplicar les seves vendes a Rússia, especialment a les ciutats de Moscou i Sant Petersburg. De cara aquest 2017, la companyia preveu continuar amb la seva expansió al mercat rus i introduir-se en altres grans ciutats del país.
Presència a l'Alimentària rus
Casademont participa aquesta setmana a la fira PRODEXPO, la principal fira agroalimentària de Rússia, que reuneix a professionals de tot el món i que es celebra a Moscou fins a divendres 10 de febrer. La companyia va iniciar les seves exportacions a Rússia fa més d'una dècada, com a part de la seva estratègia per la internacionalització, que va arrancar l'any 1992 en els països de la Unió Europea i l'Europa de l'Est.
Actualment, las vendes de fora del mercat espanyol ascendeixen al 55%, amb l'objectiu d'assolir el 70% en dos anys. L'empresa exporta als cinc continents amb especial demanda per part dels països del centre d'Europa i Sud-Amèrica. Fins al moment, els esforços de la companyia se centren en consolidar el seu mercat a Amèrica del Nord.
Entre d'altres estratègies, Casademont basa el seu pla d'expansió internacional constituint aliances amb empreses locals per col·laborarenàmbits com el tecnològic, comercial, legal o logístic com l'implantat a Rússia amb gran èxit.