La Cerdanya vol tirar endavant nous productes turístics enfocats a les rutes de senderisme i al nínxol de mercat que representen els grups d'empresa. Entre altres, s'estan estudiant propostes per organitzar activitats que serveixin per cohesionar els equips de treballadors.
L'objectiu és que les iniciatives que es plantegin segueixin els principis de sostenibilitat i de diversificació i desestacionalització de l'oferta actual. Ja s'han dut a terme jornades per recollir opinions de diversos agents i la voluntat és que abans d'acabar l'any hi hagi propostes concretes ja en marxa.
La cap de l'oficina del Patronat de Turisme de Cerdanya, Maria Faura, explica que tot i que a la comarca hi ha equipaments on poder dur a terme congressos i convencions, volen esdevenir ser un punt d'acollida de viatges "d'incentius" on grups d'empleats d'una mateixa empresa es reuneixen per fer activitats.
En aquest sentit, detalla que aquest mercat s'ha treballat poc, però que hi ha diverses empreses que estan orientades a oferir propostes de natura, cultura o benestar, entre d'altres.