10
de Març
de
2015
La Companyia Cervesera del Montseny ha tancat el 2014 amb un augment del 20% de les vendes i espera arribar al milió d'euros de facturació aquest 2015. El pla d'expansió de l'empresa passa per l'augment de la producció i les vendes i per exportar algun dels seus productes.
Enguany s'han fet inversions per valor de 100.000 euros i s'han incorporat nous treballadors. Una de les principals novetats per aquest 2015 és la creació d'una nova varietat de cervesa, la Mala Vida, amb 11 graus d'alcohol. Es tracta d'un producte exclusiu destinat a mercats minoritaris però molt exigents. Es preveu que aquest producte tingui bona acollida als Estats Units. Amb aquesta, ja s'arriba a les 10 varietats de cerveses.
Un altre dels objectius que es marca l'empresa osonenca per aquest 2015 és l'augment de la producció pel mercat internacional, amb la intenció de triplicar les exportacions. Segons informa la companyia en un comunicat, se segueix apostant per exportar amb marca pròpia a països on hi ha un gran consum de cervesa artesana i també a seguir produint per marques de prestigi internacional.
Cervesa del Montseny també seguirà amb la difusió del món cerveser, que està tenint un creixement important a Catalunya en els darrers anys. Per això, es mantindran les visites guiades, que permeten conèixer de primera mà el procés d'elaboració del producte.
Enguany s'han fet inversions per valor de 100.000 euros i s'han incorporat nous treballadors. Una de les principals novetats per aquest 2015 és la creació d'una nova varietat de cervesa, la Mala Vida, amb 11 graus d'alcohol. Es tracta d'un producte exclusiu destinat a mercats minoritaris però molt exigents. Es preveu que aquest producte tingui bona acollida als Estats Units. Amb aquesta, ja s'arriba a les 10 varietats de cerveses.
Un altre dels objectius que es marca l'empresa osonenca per aquest 2015 és l'augment de la producció pel mercat internacional, amb la intenció de triplicar les exportacions. Segons informa la companyia en un comunicat, se segueix apostant per exportar amb marca pròpia a països on hi ha un gran consum de cervesa artesana i també a seguir produint per marques de prestigi internacional.
Cervesa del Montseny també seguirà amb la difusió del món cerveser, que està tenint un creixement important a Catalunya en els darrers anys. Per això, es mantindran les visites guiades, que permeten conèixer de primera mà el procés d'elaboració del producte.