20
de Febrer
de
2017
Act.
20
de Febrer
de
2017
El fabricant de productes d'higiene femenina de cotó ecològic Cohitech, amb seu a Balsareny (Barcelona), preveu augmentar un 25% la seva facturació aquest 2017, quan aconseguirà els quatre milions d'euros exportant les seves compreses a més de 40 països.
El fundador i conseller delegat de Cohitech, Ramon Vendrell, ha explicat que la companyia, fundada el 2006, ha exportat un milió de compreses a mercats consolidats com Alemanya, la Xina, Singapur, els Estats Units, Austràlia, Nova Zelanda i Sud-àfrica, entre d'altres.
Així, les exportacions ja suposen el 62% de les vendes, mentre que el mercat espanyol concentra el 38% restant: "A Espanya, està començant a desaparèixer el tabú de la regla i la higiene femenina, però fora hi ha més conscienciació sobre la salut, el medi ambient i els productes ecològics".
Segons Cohitech, una dona pot arribar a utilitzar durant la seva vida fèrtil més de 12.000 compreses, salvaslips i tampons, per la qual cosa la companyia ofereix productes elaborats a partir de fibres naturals de pur cotó que estan testats com hipoal·lergènics no irritants i ajuden a prevenir els riscos de picors, irritacions i al·lèrgies.
La companyia comercialitza els seus productes sota tres marques per estar present en tots els canals: Farmaconfort, de venda en farmàcies -10.000 farmàcies espanyoles compten amb els productes Cohitech-; Masmi Natural Cotton, per a botigues de productes naturals i supermercats ecològics i primera marca de la companyia en exportació, i Silvercare, per a supermercats, perfumeries i drogueries i segona marca d'exportació.
El 40% de l'exportació és marca blanca
Cohitech també fabrica des de Balsareny per a tercers, i actualment la marca blanca suposa el 40% de les exportacions que realitza, sent alguns dels seus clients més importants operadors dels Estats Units, Nova Zelanda i Austràlia.
Les instal·lacions de Cohitech, situades a l'antiga colònia tèxtil La Rabeia -construïda en 1872- tenen una superfície de més de 10.000 metres quadrats, dels quals estan edificats 5.500 metres quadrats per a sales de producció, magatzems i oficines.
Aquest 2017, la companyia, que destina el 15% de la xifra de negocis a innovació i desenvolupament i dóna feina a una trentena de persones, invertirà al voltant de 500.000 euros en noves línies de producció per seguir creixent.
El fundador i conseller delegat de Cohitech, Ramon Vendrell, ha explicat que la companyia, fundada el 2006, ha exportat un milió de compreses a mercats consolidats com Alemanya, la Xina, Singapur, els Estats Units, Austràlia, Nova Zelanda i Sud-àfrica, entre d'altres.
Així, les exportacions ja suposen el 62% de les vendes, mentre que el mercat espanyol concentra el 38% restant: "A Espanya, està començant a desaparèixer el tabú de la regla i la higiene femenina, però fora hi ha més conscienciació sobre la salut, el medi ambient i els productes ecològics".
Segons Cohitech, una dona pot arribar a utilitzar durant la seva vida fèrtil més de 12.000 compreses, salvaslips i tampons, per la qual cosa la companyia ofereix productes elaborats a partir de fibres naturals de pur cotó que estan testats com hipoal·lergènics no irritants i ajuden a prevenir els riscos de picors, irritacions i al·lèrgies.
La companyia comercialitza els seus productes sota tres marques per estar present en tots els canals: Farmaconfort, de venda en farmàcies -10.000 farmàcies espanyoles compten amb els productes Cohitech-; Masmi Natural Cotton, per a botigues de productes naturals i supermercats ecològics i primera marca de la companyia en exportació, i Silvercare, per a supermercats, perfumeries i drogueries i segona marca d'exportació.
El 40% de l'exportació és marca blanca
Cohitech també fabrica des de Balsareny per a tercers, i actualment la marca blanca suposa el 40% de les exportacions que realitza, sent alguns dels seus clients més importants operadors dels Estats Units, Nova Zelanda i Austràlia.
Les instal·lacions de Cohitech, situades a l'antiga colònia tèxtil La Rabeia -construïda en 1872- tenen una superfície de més de 10.000 metres quadrats, dels quals estan edificats 5.500 metres quadrats per a sales de producció, magatzems i oficines.
Aquest 2017, la companyia, que destina el 15% de la xifra de negocis a innovació i desenvolupament i dóna feina a una trentena de persones, invertirà al voltant de 500.000 euros en noves línies de producció per seguir creixent.