• Territori
  • “La ComerÇiada” es consolida com una campanya comercial de referència

“La ComerÇiada” es consolida com una campanya comercial de referència

La FOEG celebra l’èxit d’aquesta segona edició, on l'entitat ha aconseguit augmentar un 16% les edicions a la cita

Grup de participants de La ComerÇiada | Girona Centre Eix Comercial
Grup de participants de La ComerÇiada | Girona Centre Eix Comercial
Redacció VIA Empresa
Barcelona
25 d'Octubre de 2024
Act. 25 d'Octubre de 2024

La Federació d’Organitzacions Empresarials de Girona (FOEG), juntament amb les cambres de comerç de Girona i Palamós, i tretze associacions de comerç de les comarques Gironines (l’Associació de comerciants de Celrà, Girona Centre Eix Comercial, Els Petits Plaers de la Bisbal d’Empordà, l’Associació de comerciants d’Olot, Oohxigen comerç i negoci de Palafrugell, Fecotur Palamós, l’Associació d’Empresaris Roses-Cap de Creus, Sant Antoni Comerç de Sant Antoni de Calonge, l’Associació Guíxols comerç i turisme de Sant Feliu de Guíxols, la Federació d’Unió d’Empresaris de Salt i la Federació de Comerç de Ripoll, l’Associació de Comerciants de Blanes, L’Associació de Comerciants de l’Estartit), amb més de 700 comerços implicats, han sigut els protagonistes d’aquesta segona edició de “La ComerÇiada”.

Aquest any, amb la participació de tots ells i una potent campanya de comunicació, la diada ha incrementat un 16% les adhesions. La col·laboració de les Cambres de Comerç de Girona i Palamós, que s’han sumat a aquesta segona edició, ha suposat, també, un fort impuls a aquesta.

La diada, que es va dur a terme els passats 18, 19 i 20 d’octubre, té l’objectiu d’impulsar el comerç local i fer valdre els establiments de proximitat. Com va expressar Albert Gómez, responsable de comerç de la junta de la FOEG, en la presentació de la campanya: “Volem conscienciar els consumidors que la compra no és un acte neutre, comprant a la teva població o no, està definint el seu urbanisme, mobilitat, seguretat i morfologia econòmica del futur”, “estàs decidint on van els impostos, amb els que es fan les inversions del país”. Així la campanya, no és només una festa del comerç local, sinó una campanya de conscienciació dels consumidors.

Els establiments participants han fet la campanya pròpia del seu establiment que s’ha sumat a les activitats organitzades per cada localitat i que han anat enfocades a promoure la compra de proximitat i agrair la fidelitat i aposta pel comerç local a la clientela.