Desigual ha obert la seva nova flagship a Barcelona transformant la que era una de les seves botigues "més icòniques" de la ciutat en un espai experimental que estrena la nova imatge de la companyia. El local, al número 17 de Portal de l'Àngel, és el primer a incorporar el nou logo -escrit a l'inrevés- i mostrar l'"exercici de creativitat" de la companyia amb la presentació de la seva nova identitat corporativa, ha destacat en un comunicat.
Vol oferir una "immersió total en la marca i una experiència diferencial" més propera al concepte de showroom que al de botiga convencional.
El local compta amb una superfície d'uns 1.000 metres quadrats en dues plantes amb espais amplis i grans emprovadors dividits en dues cabines, que permeten compartir l'experiència de compra amb una altra persona. L'oferta s'exposa amb models complets en maniquís que mostren com combinar els articles de la marca, en els quals guanyen protagonisme els complements, com motxilles, bosses i sabatilles esportives, que passen a ocupar tota la planta baixa de la botiga.
Tècniques per experimentar
Inclou com novetat un espai dedicat a la creativitat anomenat Desigual Workshop, en el qual es podran personalitzar les peces i experimentar amb tècniques com brodats, la impressora digital, la pistola de pintura, entre d'altres.
"Apostem per un espai experiencial, oferint una major personalització i una experiència de compra 100% Desigual" amb la creativitat amb un paper protagonista, ha afirmat el Chief Client Officer en la companyia, David Meire.
Ha remarcat que les botigues són un pilar fonamental per al model de Desigual, que vol "continuar estant prop del consumidor", la qual cosa implica adaptació i trobar respostes a les seves necessitats en un entorn que canvia a gran velocitat, ha afegit.