• Territori
  • El 90% de l'espai de La Fira Centre Comercial de Reus ja està ocupat

El 90% de l'espai de La Fira Centre Comercial de Reus ja està ocupat

A dos mesos de la inauguració de l'establiment, Metrovacesa ha signat amb operadors com Aldi, Sfera, C&A i Mango

    Aspecte de les obres del centre comercial La Fira de Reus
    Aspecte de les obres del centre comercial La Fira de Reus
    ACN
    17 de Setembre de 2015
    Act. 17 de Setembre de 2015

    El 90% del centre comercial La Fira de Reus, promogut per Metrovacesa, ja està ocupat. Els darrers mesos han confirmat que hi operaran firmes com C&A, Mango, U-Casas, Querol, Mallorquina, Jack&Jones, Napapijri, Veritas Alimentació Ecològica i els restaurants La barra de Sam i Tagliatella.

    També hi seran Sfera i Srpinter, que hi obriran els seus primers establiments a la demarcació, i Supermercats Aldi, que entra per primera vegada dins d'un centre comercial.

    Totes aquestes marques sumen un total de 8.100 metres quadrats, segons Metrovacesa. L'espai, amb 41.700 metres quadrats construïts i 850 places d'aparcament, es troba al costat del Parc de Sant Jordi i està previst que s'inauguri al novembre.