07
d'Octubre
de
2015
Act.
08
d'Octubre
de
2015
El Rec.012 Experimental Stores, la tretzena edició del festival biennal de botigues efímeres del barri del Rec d'Igualada, es farà del 4 al 7 de novembre amb la presència de més de 70 marques de moda. En aquesta edició s'estrenarà l'Urban Village, un espai ubicat al pati de Martí Enrich que aglutinarà marques de moda urbana que vendran els seus estocs al costat de rampes per a skaters, sessions de DJ i food trucks-vehicles de venda d'alimentació-.
El nou Urban Village comptarà durant els quatre dies del festival amb marques com Adidas, Loreak Mendian, Two Thirds, Costalamel, Visual Poetry Barcelona o Dütch Delight. En aquest espai també s'estrenarà l'Urban pop up, un nou espai efímer que comptarà amb una marca de moda urbana cada dia diferent i per on hi passaran Kaotiko Barcelona, WAU, Gas Monkey Garage i WeSC.
D'altra banda, l'organització del Rec.0 ha volgut fer enguany un "experiment" en què es trobin la compra on i off line, tal com ha explicat en roda de premsa el responsable de la societat organitzadora Rec Stores, SL , Jordi Ribaudí, qui s'ha mostrat expectant per com tractaran aquesta nova experiència les xarxes socials. Així, una de les botigues efímeres serà un Secret Market de l'empresa catalana Privalia. Aquesta pop up store la podran visitar les persones que s'hi inscriguin prèviament per Internet.
L'objectiu de l'organització del Rec.0 "no és vendre, això ho deixem a les marques, el nostre objectiu és fer conèixer el barri i que la gent s'ho passi bé", ha explicat Ribaudí. És per això que els visitants, a part de visitar les botigues efímeres, podran assistir a concerts, sessions de DJ, passejar o degustar la gastronomia que s'ofereix. D'aquesta manera, el Rec Street Food es consolida amb una trentena de vehicles que vendran alimentació.
L'oferta musical vindrà servida pel concert del grup Mujeres i les actuacions de Beth, XY, Karol Green i Santi Careta o InnerCut, entre d'altres. A més, al Rec.0 s'hi programen tallers infantils i s'hi presentaran els últims llibres de la il·lustradora Paula Bonet ('813') i de Jair Domínguez ('99 personatges que has de conèixer per entendre el món'). Una edició més, tornen les xerrades del Rec Meeting, aquesta vegada sota la temàtica Idees per barris vells.
Una altra de les novetats d'aquesta edició és l'app, l'aplicació mòbil per a Iphone i Android, que ha comptat amb una renovació i eines de geolocalització per facilitar l'experiència de compra al visitant.
El disseny més alternatiu serà al market dels dissenyadors, amb els vestits 'vintage' de SusiSweetDress i la moda de Txell Miras, Josep Abril, Miriam Ponsa, Who, Gorni Kramer, Jordi Rafart, Toni Francesc i Veneno en la Piel. Abril ha explicat en roda de premsa que aprofita la seva participació al Rec per veure com reaccionen els clients amb nous productes d'edició limitada.
L'altre epicentre emergent serà el Rec Pop Up Day, que cada dia comptarà amb un dissenyador o marca diferent, com Becksöndergaard, Colmillo de Morsa i Martitoro. D'altra banda, a la zona esportiva s'hi podran trobar marques com Buff, Grifone, Tsunami i Fox Head. Aquest any s'ubicarà al costat del RecKIDS, amb Petit Bateau i Canada House, i l'espai infantil amb les marques yporqué, Piu et Nau, Molo, Little Lia by Beth, Little Creative Factory, Mon Marcel, Micu Micu, Al agua patos i Mamadú.
Una vegada més el festival convertirà les velles adoberies del barri del Rec d'Igualada en 'pop up stores' -botigues efímeres- de moda. Així, els visitants podran trobar productes d'altres temporades de marques com Adidas, Desigual, Levi's, Sita Murt, Pepe Jeans, Mango, Lacoste, Lupo Barcelona, Franklin&Marshall, Nudie Jeans, Pepe Jeans kids, Miss Me, Punto Blanco, Javier Simorra, LTB Jeans, Antonio Miró, Misako, Redskins, New Zealand Auckland, Dockers, Boxley, Ingrid Munt, Catherine Parra, Messcalino, Textura, Kickers, Satorisan i Kupuri, entre altres.
El nou Urban Village comptarà durant els quatre dies del festival amb marques com Adidas, Loreak Mendian, Two Thirds, Costalamel, Visual Poetry Barcelona o Dütch Delight. En aquest espai també s'estrenarà l'Urban pop up, un nou espai efímer que comptarà amb una marca de moda urbana cada dia diferent i per on hi passaran Kaotiko Barcelona, WAU, Gas Monkey Garage i WeSC.
D'altra banda, l'organització del Rec.0 ha volgut fer enguany un "experiment" en què es trobin la compra on i off line, tal com ha explicat en roda de premsa el responsable de la societat organitzadora Rec Stores, SL , Jordi Ribaudí, qui s'ha mostrat expectant per com tractaran aquesta nova experiència les xarxes socials. Així, una de les botigues efímeres serà un Secret Market de l'empresa catalana Privalia. Aquesta pop up store la podran visitar les persones que s'hi inscriguin prèviament per Internet.
L'objectiu de l'organització del Rec.0 "no és vendre, això ho deixem a les marques, el nostre objectiu és fer conèixer el barri i que la gent s'ho passi bé", ha explicat Ribaudí. És per això que els visitants, a part de visitar les botigues efímeres, podran assistir a concerts, sessions de DJ, passejar o degustar la gastronomia que s'ofereix. D'aquesta manera, el Rec Street Food es consolida amb una trentena de vehicles que vendran alimentació.
L'oferta musical vindrà servida pel concert del grup Mujeres i les actuacions de Beth, XY, Karol Green i Santi Careta o InnerCut, entre d'altres. A més, al Rec.0 s'hi programen tallers infantils i s'hi presentaran els últims llibres de la il·lustradora Paula Bonet ('813') i de Jair Domínguez ('99 personatges que has de conèixer per entendre el món'). Una edició més, tornen les xerrades del Rec Meeting, aquesta vegada sota la temàtica Idees per barris vells.
Una altra de les novetats d'aquesta edició és l'app, l'aplicació mòbil per a Iphone i Android, que ha comptat amb una renovació i eines de geolocalització per facilitar l'experiència de compra al visitant.
El disseny més alternatiu serà al market dels dissenyadors, amb els vestits 'vintage' de SusiSweetDress i la moda de Txell Miras, Josep Abril, Miriam Ponsa, Who, Gorni Kramer, Jordi Rafart, Toni Francesc i Veneno en la Piel. Abril ha explicat en roda de premsa que aprofita la seva participació al Rec per veure com reaccionen els clients amb nous productes d'edició limitada.
L'altre epicentre emergent serà el Rec Pop Up Day, que cada dia comptarà amb un dissenyador o marca diferent, com Becksöndergaard, Colmillo de Morsa i Martitoro. D'altra banda, a la zona esportiva s'hi podran trobar marques com Buff, Grifone, Tsunami i Fox Head. Aquest any s'ubicarà al costat del RecKIDS, amb Petit Bateau i Canada House, i l'espai infantil amb les marques yporqué, Piu et Nau, Molo, Little Lia by Beth, Little Creative Factory, Mon Marcel, Micu Micu, Al agua patos i Mamadú.
Una vegada més el festival convertirà les velles adoberies del barri del Rec d'Igualada en 'pop up stores' -botigues efímeres- de moda. Així, els visitants podran trobar productes d'altres temporades de marques com Adidas, Desigual, Levi's, Sita Murt, Pepe Jeans, Mango, Lacoste, Lupo Barcelona, Franklin&Marshall, Nudie Jeans, Pepe Jeans kids, Miss Me, Punto Blanco, Javier Simorra, LTB Jeans, Antonio Miró, Misako, Redskins, New Zealand Auckland, Dockers, Boxley, Ingrid Munt, Catherine Parra, Messcalino, Textura, Kickers, Satorisan i Kupuri, entre altres.