12
de Febrer
de
2016
Act.
12
de Febrer
de
2016
La Unió Empresarial de l'Anoia (UEA), com a patronal empresarial de la comarca, demana solucions i respostes al Govern Català i a l'executiu espanyol sobre l'oblidat Quart Cinturó. Aquesta via, coneguda també com la B-40, és una reclamació històrica de l'Anoia Sud i s'ha convertit en "un dels principals maldecaps dels consistoris de la zona", tal com apunten des de la l'UEA. Es tracta de 6,5 quilòmetres de carretera que uniria la vila de Masquefa amb Abrera, punt d'enllaç amb l'A-2 i l'AP-7. Una connexió que reduiria de 20 a 5 minuts el trajecte.
Blai Paco, com a president de la UEA, ha demanat per carta a la Generalitat i al Govern Espanyol que s'agilitzin les gestions, i s'aprovi la partida pressupostària per a l'execució del tram. Paco reclama que "es valori la comarca de l'Anoia, un territori amb un potencial industrial important, i porta d'accés a la Catalunya interior". Pel president de l'entitat "6,5 quilòmetres de carretera no són res comparat amb els beneficis que obtindria la comarca de l'Anoia".
Des de la Unió Empresarial aquesta infraestructura es veu com la solució a la congestionada B-224, per on cada dia circulen desenes de vehicles particulars i de gran tonatge, amb la consegüent perillositat que suposa. El quart cinturó és "la connexió ràpida amb el Baix Llobregat i tota l'àrea metropolitana de Barcelona, que sens dubte milloraria la competitivitat empresarial de l'Anoia Sud, i de retruc la de la comarca en general", apunten.
Paco assegura que la connexió "suposaria un salt qualitatiu per la comarca convertint-se en un pol d'atracció de noves empreses, per la situació estratègica i els preus competents del sòl industrial que tenim a l'Anoia". La UEA, com a lobby empresarial, dóna el seu suport als consistoris de l'Anoia Sud i afirma que treballarà per aconseguir agilitzar el procés.
Blai Paco, com a president de la UEA, ha demanat per carta a la Generalitat i al Govern Espanyol que s'agilitzin les gestions, i s'aprovi la partida pressupostària per a l'execució del tram. Paco reclama que "es valori la comarca de l'Anoia, un territori amb un potencial industrial important, i porta d'accés a la Catalunya interior". Pel president de l'entitat "6,5 quilòmetres de carretera no són res comparat amb els beneficis que obtindria la comarca de l'Anoia".
Des de la Unió Empresarial aquesta infraestructura es veu com la solució a la congestionada B-224, per on cada dia circulen desenes de vehicles particulars i de gran tonatge, amb la consegüent perillositat que suposa. El quart cinturó és "la connexió ràpida amb el Baix Llobregat i tota l'àrea metropolitana de Barcelona, que sens dubte milloraria la competitivitat empresarial de l'Anoia Sud, i de retruc la de la comarca en general", apunten.
Paco assegura que la connexió "suposaria un salt qualitatiu per la comarca convertint-se en un pol d'atracció de noves empreses, per la situació estratègica i els preus competents del sòl industrial que tenim a l'Anoia". La UEA, com a lobby empresarial, dóna el seu suport als consistoris de l'Anoia Sud i afirma que treballarà per aconseguir agilitzar el procés.