• Territori
  • L'empresa castelldefelenca Geprom obre una filial a Mèxic

L'empresa castelldefelenca Geprom obre una filial a Mèxic

La companyia especialitzada en 'software' per automatitzar i digitalitzar la indústria estableix una seu dedicada a la indústria 4.0 per a l'automòbil

Geprom ja valora en un milió d’euros el seu volum de negoci al país llatinoamericà.
Geprom ja valora en un milió d’euros el seu volum de negoci al país llatinoamericà.
ACN
Barcelona
20 de Maig de 2019

L'empresa Geprom amb seu a Castelldefels ha reforçat el seu negoci a Mèxic amb l'obertura d'una filial dedicada a la indústria 4.0 per a l'automòbil. La companyia està especialitzada en el desenvolupament de software per automatitzar i digitalitzar la indústria i va començar a exportar a Mèxic fa un any. Amb la nova seu, situada a Ciutat de Mèxic, ja ha iniciat projectes amb alguns dels principals fabricants mundials del sector amb presència al país. Geprom ha dut a terme aquesta projecte d'internacionalització amb el suport d'Acció després de participar l'any passat en una missió empresarial al país.

 

En concret, va ser una de les 13 empreses del sector de l'automoció que va formar part de la missió organitzada per Acció, dependent del Departament d'Empresa i Coneixement, amb l'objectiu de conèixer el mercat i buscar nous socis i clients a principis del 2018.

L'empresa va començar a exportar l'any passat i ara vol consolidar la seva presència al país amb l'obertura d'aquesta nova filial

L'empresa va començar a exportar l'any passat i ara vol consolidar la seva presència al país amb l'obertura d'aquesta nova filial. Des d'allà, posa a disposició dels fabricants d'automòbils el seu software d'adquisició de dades i monitorització per controlar en temps real totes les etapes del procés de producció, identificar possibles errades i realitzar el seguiment de la producció.

 

El responsable de desenvolupament de negocis de la companyia, David Vázquez, ha explicat que Mèxic és el seu principal focus ja que és on hi ha els principals fabricants mundial i té com a primers clients els Estats Units i Canadà. L'empresa valora en un milió d'euros el seu volum de negoci a Mèxic, segons ha informat el Departament d'Empresa i Coneixement.