• Territori
  • Una startup gironina, en el rànquing de les que més creixen d'Europa

Una startup gironina, en el rànquing de les que més creixen d'Europa

L'empresa de material esportiu Tradeinn augmenta en 30 milions d'euros els seus guanys de l'any passat

El magatzem de TradeInn a Girona
El magatzem de TradeInn a Girona
Redacció Via Empresa
Barcelona
26 d'Abril de 2019
Act. 26 d'Abril de 2019

L'empresa gironina Tradeinn, un dels principals grups de venda online de material esportiu del món, ha estat inclòs en la llista FT 1000 – Europe's FastestGrowing Companies 2019. Es tracta d'una llista elaborada anualment per l'influent periòdic britànic Financial Times en col·laboració amb Statista, el portal estadístic líder en el món, i que reconeix a aquelles empreses europees que més han crescut al continent.

 

Es tracta de la tercera edició d'aquest rànquing elaborat pel rotatiu anglès. La metodologia per elaborar aquest informe consisteix en una cerca extensiva de dades per part dels periodistes del diari i de l'equip de Statista. S'ha analitzat l'evolució dels ingressos entre 2014 i 2017 d'empreses de 31 països europeus, pertanyents a diferents sectors econòmics. El grup Tradeinn ha estat inclòs en la llista per primera vegada i ocupa el lloc 539 dins del sector del retail. "Estem altament satisfets amb la inclusió en aquesta prestigiosa llista. És tot un reconeixement internacional a la labor que estem realitzant en tots aquests anys" afirma David Martin, CEO de Tradeinn.

Una facturació de 160 milions d'euros

Tradeinn va tancar 2018 amb una facturació superior a 130 milions d'euros, i aquest any espera arribar als 160 milions. El grup gestiona més de 10.000 comandes diàries, i des de les seves 15 botigues online ven a més de 200 països, el 80% europeus. Suma més de 4 milions de clients a tot el món, i el seu nombre de referències a la venda supera el milió d'articles. També disposa de dos comerços físics: una botiga a Celrà (Girona), amb una àrea comercial de 100m2, i la botiga de The North Face Girona.

 

L'empresa es dedica a la venda, tan física com online, de roba i material esportiu. Actualment, comercialitza més de 1.500 marques de les més reconegudes del món i ja compta, segons les dades que apareixen al seu portal web, amb més de 750.000 productes en el seu catàleg.