Eurofragance, empresa creadora de fragàncies, tanca 2017 superant els 72,2 milions d'euros de facturació, un 5% més que en l'exercici anterior. Aquestes xifres reafirmen, segons apunta l'empresa, "l'èxit del pla de creixement estratègic de la companyia que manté el seu fort pla d'inversions". La companyia ha apostat per la diversificació geogràfica i de segments de negoci com a via de creixement principal. Així, incrementa vendes un 27% a l'àrea d'Àsia Pacífic i un 32% a Turquia.
El creixement de Eurofragance s'estén fins i tot a mercats més madurs com el cas d'Europa i Espanya on la companyia ha experimentat un augment del 17% i 18%, respectivament. També ha iniciat l'expansió en nous mercats com el dels Estats Units, on va entrar recentment amb l'adquisició d'una participació majoritària de Fragrance Design LLC, amb seu a Atlanta, operació a consolidar en aquest 2018.
En els segments de Personal Care i Household, Eurofragance creix en un 22 i 24%, respectivament, gràcies a productes innovadors i creatius dissenyats específicament per a les necessitats de cada client. Laurent Mercier, principal motor de la transformació de Eurofragance i ara nou conseller Delegat de Eurofragance, afirma que “l'objectiu és mantenir el pla estratègic 2020 enfocat al creixement i rendibilitat de Eurofragance”.
D'altra banda, Eurofragance continua invertint en talent, passant de 271 a 280 empleats en 2017 amb 24 nacionalitats diferents.