Els escenaris naturals del Garraf i el Penedès continuen sent molt atractius per a la producció d’audiovisuals, sèries televisives, pel·lícules, espots i reportatges fotogràfics. Marques com Mercedes, Porsche o Facebook són algunes de les que han escollit aquesta localització catalana per rodar els seus anuncis.
Els primers cinc mesos de 2021, la regió ha recuperat el dinamisme del 2019 i el nombre de permisos sol·licitats per a l’activitat de rodatges ja supera les dades del 2018. Fins al maig, NODE Film Clúster ha gestionat un total de 66 activitats d’enregistrament i la previsió és que durant el segon semestre l'activitat sigui màxima.
El port de Vallcarca i la platja de Garraf han estat dues de les localitzacions més sol·licitades, tot i que altres indrets com el port de Vilanova i el parc del Garraf estan guanyant popularitat.
De Nike a HP
Entre els rodatges més recents destaquen els anuncis de les cerveses Ambar i Budweiser, amb Leo Messi; els espots de Mercedes Benz, a l’aeròdrom d’Avinyonet; Facebook, a l’autòdrom de Terramar i Hewlett Packard, al port de Vallcarca.
Porsche, Kia, Lamborghini, Seat, Cupra, Nike, Visa, Allianz i Lidl són altres grans marques que han escollit la regió del Gran Penedès per les seves produccions.
Netflix i Movistar
Més enllà dels anuncis, la zona també és escenari de sèries de televisió i plataformes com Netflix i Movistar hi estan enregistrant alguns dels seus productes. D'altra banda, l'església de La Geltrú acull el rodatge de la pel·lícula La niña de la comunión.