27
de Febrer
de
2017
Act.
27
de Febrer
de
2017
Fluidra registra un benefici net de 24,1 milions d'euros el 2016, la qual cosa suposa un increment del 85,2% respecte a l'any anterior, quan la companyia ja va duplicar guanys passant de 6,6 milions a 13 milions d'euros.
L'empresa de Sabadell, especialitzada en piscines i aplicacions per a l'ús sostenible de l'aigua, ha facturat 713,3 milions d'euros, un 10,2% més que el 2015 i l'ebitda ha crescut un 19,1% fins aconseguir els 86 milions d'euros.
El director general corporatiu de Fluidra, Xavier Tintoré, ha explicat que la bona evolució dels resultats en els últims dos anys permet avançar l'objectiu del pla estratègic 2015-2018, que preveu aconseguir 750 milions d'euros de facturació i un ebitda de 100 milions d'euros el 2018, cosa que confien que s'aconseguirà aquest any.
Benefici per àrees de negoci
Per àrees de negoci, la de piscina i wellness –té un pes del 91,4% de les vendes- ha crescut un 11,6%, i ha aconseguit 651,8 milions d'euros. Destaca també l'increment d'un 16% en piscina residencial, el segment més important per a l'empresa.
"Anem per davant del que teníem previst i si el ritme de l'economia es manté, hauríem de ser capaços d'avançar l'objectiu un any", ha assenyalat Tintoré, que subratlla que totes les àrees geogràfiques han contribuït al creixement de les vendes, sobretot Europa, Austràlia i Àfrica.
A Europa es registren creixements en pràcticament tots els mercats, especialment a França, a Itàlia i a Espanya, així com també a Holanda després de l'adquisició de Sibo l'any passat.
L'empresa de Sabadell, especialitzada en piscines i aplicacions per a l'ús sostenible de l'aigua, ha facturat 713,3 milions d'euros, un 10,2% més que el 2015 i l'ebitda ha crescut un 19,1% fins aconseguir els 86 milions d'euros.
El director general corporatiu de Fluidra, Xavier Tintoré, ha explicat que la bona evolució dels resultats en els últims dos anys permet avançar l'objectiu del pla estratègic 2015-2018, que preveu aconseguir 750 milions d'euros de facturació i un ebitda de 100 milions d'euros el 2018, cosa que confien que s'aconseguirà aquest any.
Benefici per àrees de negoci
Per àrees de negoci, la de piscina i wellness –té un pes del 91,4% de les vendes- ha crescut un 11,6%, i ha aconseguit 651,8 milions d'euros. Destaca també l'increment d'un 16% en piscina residencial, el segment més important per a l'empresa.
"Anem per davant del que teníem previst i si el ritme de l'economia es manté, hauríem de ser capaços d'avançar l'objectiu un any", ha assenyalat Tintoré, que subratlla que totes les àrees geogràfiques han contribuït al creixement de les vendes, sobretot Europa, Austràlia i Àfrica.
A Europa es registren creixements en pràcticament tots els mercats, especialment a França, a Itàlia i a Espanya, així com també a Holanda després de l'adquisició de Sibo l'any passat.