Freshly Cosmetics obrirà la seva primera botiga física a partir d'aquesta tardor al carrer Portaferrissa de Barcelona, el cinquè més transitat d'Europa, segons han informat en un comunicat. El CEO de la companyia, Miquel Antolín, sosté que "la botiga tindrà un concepte revolucionari dins del sector cosmètic que reinventa el model de botiga convencional". Antolín apunta, a més, que aquesta obertura "suposarà un creixement en el posicionament de la marca que pretén obrir-se a nous consumidors i fidelizar els ja més de 20.000 clients que tenim a Barcelona. Estem treballant des de fa mesos perquè el client Freshly sigui el primer a provar els nous productes de la marca i vulgui comprar-los in situ vivint una experiència de compra única".
Tot i que encara no han desvetllat la data d'obertura, a Portaferrissa 34 ja es pot veure el cartell de Freshly Cosmetics amb la frase "The future of cosmetics is here. Opening soon" per començar les obres de la botiga. Per a Freshly Cosmetics, comptar amb una botiga física permetrà oferir als clients solucions dinàmiques tan canviants i actuals com l'aparador digital que presenta el seu ecommerce amb una botiga customerlove-oriented amb disseny by Cul de Sac.
Freshly Cosmetics preveu triplicar la seva facturació assolint els 10 milions d'euros aquest 2019. A més, la companyia també ha ampliat les referències que té al mercat amb el llançament de Red Velvet i una crema solar única pels més petits de casa, entre d'altres. I ara fan un pas més enllà amb l'obertura de la seva primera botiga física.