Freshly Cosmetics, la firma de cosmètica nativa digital i sostenible, impulsarà la seva expansió a Espanya, on preveu obrir 12 botigues el 2023, mentre que prosseguirà amb el seu creixement en mercats internacionals de manera online, segons ha informat en un comunicat. En concret, la companyia, que acaba de fer set anys, va tancar el 2022 amb una facturació propera als 45 milions d'euros, similar a la registrada el 2021, per la qual cosa encara aquest exercici amb l'objectiu d'assolir la vintena de punts de venda físics propis.
D'aquesta manera, per aconseguir aquesta fita, les primeres obertures confirmades del 2023 seran a Granada, Barcelona, Tarragona i Palma. Així, la botiga de Granada estarà situada al carrer Recollides; la de Barcelona, la tercera a la ciutat, al centre comercial Westfield La Maquinista; a Tarragona ocuparà un local del centre comercial Parc Central, mentre que la de Palma s'ubicarà al cèntric carrer Sant Miquel. La firma de cosmètica ha precisat que el seu equip de 'retail' continuarà treballant per anunciar més localitzacions d'obertures a territori nacional en els pròxims mesos.
L'expansió a Espanya vindrà acompanyada de la internacional, on Freshly Cosmetics preveu continuar entrant amb els seus productes en nous mercats a través del seu ecommerce. La firma compta amb estratègies de màrqueting diferenciades a diversos països europeus: a França i Itàlia des del 2019 i a Portugal des del 2020. Actualment exporta els seus productes a 35 països d'Europa, Amèrica i Àsia i el pes de la facturació internacional s'ha duplicat al darrer any, passant a representar prop del 30% del total.