05
d'Abril
de
2017
Act.
06
d'Abril
de
2017
L'empresa d'elaboració, importació i comercialització de productes del mar congelats Globalimar ha facturat el 2016 més de 27 milions d'euros, fet que suposa un increment del 19% respecte a l'any anterior, segons informa la companyia.
Les previsions de creixement de l'empresa estaven situades en 26 milions d'euros, per això amb aquests resultats les expectatives queden superades i la firma assoleix la xifra de negoci més alta des del seu naixement el 2008.
La marca llançada l'any passat pensada exclusivament pel mercat del Magreb, Amatsu, ja representa un 4% del total de la facturació de l'empresa i esperen que d'aquí a cinc anys arribi al 15%. Globalimar ja comercialitza a costa d'Ivori i preveu expandir aquesta nova marca a Nigèria, Guanya i Togo, països que se sumarien al continent africà al Marroc, Tunísia i Algèria.
Paral·lelament, Globalimar preveu avançar en el seu projecte d'expansió a alguns països de la zona del mar Adriàtic i treballa per obrir mercat a Eslovènia, Croàcia i Montenegro.
Segons el director executiu Jordi Martí, "Àfrica Central és una zona molt atractiva, una àrea d'influència francesa i anglosaxona on aquests productes tenen bona acollida".
La companyia gironina ha distribuït el 2016 més de 6.000 tones de productes i la seva estratègia se centra a consolidar la internacionalització amb nous mercats a l'Àfrica, on va desembarcar el 2011.
Tot i l'aposta africana, el principal nucli d'acció de l'empresa, que compta amb quinze treballadors i una xarxa internacional d'agents, és el mercat espanyol, que acumula el 85% de les seves vendes. El 15% restant de la seva xifra de negoci procedeix de mercats internacionals, principalment, del mencionat nord d'Àfrica i, en menor mesura, d'altres països de la Unió Europea.
A l'Estat Espanyol, el 70% del producte de Globalimar arriba al consumidor a través del canal de distribució tradicional i el 30% restant es distribueix a cadenes d'alimentació retail.
Les previsions de creixement de l'empresa estaven situades en 26 milions d'euros, per això amb aquests resultats les expectatives queden superades i la firma assoleix la xifra de negoci més alta des del seu naixement el 2008.
La marca llançada l'any passat pensada exclusivament pel mercat del Magreb, Amatsu, ja representa un 4% del total de la facturació de l'empresa i esperen que d'aquí a cinc anys arribi al 15%. Globalimar ja comercialitza a costa d'Ivori i preveu expandir aquesta nova marca a Nigèria, Guanya i Togo, països que se sumarien al continent africà al Marroc, Tunísia i Algèria.
Paral·lelament, Globalimar preveu avançar en el seu projecte d'expansió a alguns països de la zona del mar Adriàtic i treballa per obrir mercat a Eslovènia, Croàcia i Montenegro.
Segons el director executiu Jordi Martí, "Àfrica Central és una zona molt atractiva, una àrea d'influència francesa i anglosaxona on aquests productes tenen bona acollida".
La companyia gironina ha distribuït el 2016 més de 6.000 tones de productes i la seva estratègia se centra a consolidar la internacionalització amb nous mercats a l'Àfrica, on va desembarcar el 2011.
Tot i l'aposta africana, el principal nucli d'acció de l'empresa, que compta amb quinze treballadors i una xarxa internacional d'agents, és el mercat espanyol, que acumula el 85% de les seves vendes. El 15% restant de la seva xifra de negoci procedeix de mercats internacionals, principalment, del mencionat nord d'Àfrica i, en menor mesura, d'altres països de la Unió Europea.
A l'Estat Espanyol, el 70% del producte de Globalimar arriba al consumidor a través del canal de distribució tradicional i el 30% restant es distribueix a cadenes d'alimentació retail.