Lleida.net ha explicat que el nombre de clients que tenen uns ingressos mensuals superiors a 5.000 euros al mes van augmentar el 38,6% interanual al novembre. En un comunicat remès a BME Growth, l'empresa liderada per Sisco Sapena ha afegit que els clients amb facturacions menors de 500 euros al mes van tenir un creixement durant l'any del 13,6%.
La companyia va tancar el tercer trimestre amb una facturació de 13,95 milions d'euros, un 12% interanual més, i un Ebitda de 2,21 milions.
La firma, a més del nom, intenta vendre Lleida al món a través de la tecnologia. De fet, les instal·lacions i la central de la companyia estan ubicades al Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida (PCiTAL). Des d’allà, està present a més de 150 països, té 16 seus internacionals i assoleix èxits als incerts mercats borsaris internacionals. Lleida.net va ser una de les pioneres a oferir serveis d’accés a internet. Pocs anys després, va adquirir la certificació per poder actuar com a operadora certificadora de telecomunicacions, un reconeixement només reservat als grans gegants tecnològics.