• Territori
  • Mahou San Miguel inverteix 32 MEUR en 10 anys a Lleida

Mahou San Miguel inverteix 32 MEUR en 10 anys a Lleida

La companyia compra béns i serveis a 115 empreses lleidatanes per 6,5 milions d'euros

Instal·lacions de Mahou San Miguel a Lleida.  | ACN
Instal·lacions de Mahou San Miguel a Lleida. | ACN
Europa Press
Lleida
17 de Juliol de 2018

 

 

La companyia cervecera Mahou San Miguel ha invertit 32 milions d'euros al seu centre de producció de Lleida al llarg de l'última dècada.

L'esforç inversor de 2,2 milions d'euros del 2017 coincidint amb el 60è aniversari de la planta es va traduir en 33 projectes, sis més que el 2016, destinats a la modernització dels processos amb les últimes tecnologies per aconseguir "la màxima qualitat i fiabilitat operativa", segons ha informat aquest dimarts la companyia en un comunicat.

 

La inversió de 2,2 milions d'euros de 2017 es tradueix en 33 projectes

Un dels projectes més destacats és la renovació tecnològica de l'etiquetadora d'ampolles i l'adaptació de les instal·lacions i equipaments per produir cervesa 0,0. La inversió també s'ha destinat també a garantir l'òptim comportament ambiental de la planta, que està engegant un projecte de recuperació de bafs de la seva sala de cocció que ajudarà a baixar l'índex de consum d'energia tèrmica.

En aquesta línia, la companyia ha detallat que el centre ha augmentat la seva producció un 10,6% en el que va de mil·lenni i ha reduït el seu consum unitari d'aigua i d'energia un 41,8% i un 35,2% respectivament, mentre les seves emissions de CO2 a l'atmosfera han disminuït un 57,2%.

L'estratègia de Mahou a Lleida

El director del centre de producció de Mahou San Miguel a Lleida, Manuel Heredia, assegura que el centre de producció de Lleida té "una importància estratègica" per Mahou San Miguel i és precisament aquesta raó "del seu continu esforç inversor en matèria d'innovació per garantir-ne el desenvolupament sostenible i per seguir contribuint al desenvolupament econòmic i social de la província, amb la qual estem fermament compromesos des de fa 60 anys".

De fet, la companyia va adquirir béns i serveis a 115 empreses lleidatanes per valor de 6,7 milions en l'últim exercici i afegeix que el seu suport a l'hostaleria local va créixer un 20% el 2017. També ha col·laborat en iniciatives relacionades amb la cultura i l'oci local entre les quals destaquen els concerts de música San Miguel Music Explorers a la Fàbrica, les Festes de Sant Anastasi, L'Aplec del Caragol o la Fira de San Miguel.