22
de Juliol
de
2015
Act.
22
de Juliol
de
2015
La companyia cervesera Mahou San Miguel va destinar el 2014 un total de 2,4 milions d'euros al seu centre de producció de Lleida (Segrià), un 4% més que l'any anterior, "la qual cosa reafirma el compromís de la companyia amb la ciutat", segons el grup.
En un comunicat, la cervesera assenyala que aquest esforç inversor ha buscat seguir dotant les seves instal·lacions de les tecnologies més innovadores i respectuoses amb l'entorn "per guanyar no només en eficiència i operativitat, sinó també en flexibilitat per satisfer les exigències del mercat i garantir el millor servei al client".
En l'última dècada, la companyia ha destinat més de 39 milions d'euros a aquesta planta.
En funcionament des de 1957, el centre lleidatà de la cervesera compta amb una superfície de 165.000 metres quadrats i té una capacitat de producció de dos milions d'hectolitres a l'any.
El director del Centre de Producció, Manuel Heredia, ha assegurat que la fàbrica de Lleida "se situa a l'avantguarda del sector en innovació i compromís mediambiental".
"L'increment de les inversions el 2014 confirma la nostra visió a llarg termini i el nostre ferm compromís de seguir generant valor i riquesa per al nostre entorn, així com de produir les millors cerveses per als nostres consumidors", ha afegit.
El 2014, al centre de producció de Lleida es van realitzar 20 projectes d'inversió enfocats, principalment, a la millora del procés productiu i a comptar amb instal·lacions més modernes, segures, operatives i eficients.
La cervesera destaca també els esforços en matèria d'innovació, un eix estratègic per a Mahou San Miguel, per donar resposta a les necessitats del mercat en productes i packaging.
Les inversions mediambientals han permès reduir un 6,9% el seu consum d'aigua, un 6,4% el d'energia i un 7% les seves emissions, així com augmentar la taxa de revaloració de residus fins a arribar al 99,98%.
En els últims deu anys, Mahou San Miguel ha destinat més de 269 milions d'euros a millorar els seus actius industrials i a assegurar la seva competitivitat futura.
En concret, el 2014, va invertir 24 milions d'euros en el desenvolupament de 160 projectes d'inversió, realitzats tant al centre de Lleida com en els de Alovera (Guadalajara), Burgos, Màlaga, Granada, Còrdova i Candelaria (Tenerife) i en les seves plantes d'envasament d'aigua de Beteta (Conca) i Els Villares (Jaén).
Mahou San Miguel, la cervesera líder a Espanya, va aconseguir el 2014 un benefici de 168 milions d'euros, un 1,8 % més que l'any anterior, i una xifra de negoci de 1.153 milions d'euros, amb un 3 % de creixement.
El seu volum de producció total ha superat els 15 milions d'hectolitres, dels que 13 milions corresponen a cervesa i 2 milions a aigua i refrescos, fet que suposa un 1,7 % més que el 2013. La seva xifra d'inversió global ha estat de 66 milions d'euros.
En un comunicat, la cervesera assenyala que aquest esforç inversor ha buscat seguir dotant les seves instal·lacions de les tecnologies més innovadores i respectuoses amb l'entorn "per guanyar no només en eficiència i operativitat, sinó també en flexibilitat per satisfer les exigències del mercat i garantir el millor servei al client".
En l'última dècada, la companyia ha destinat més de 39 milions d'euros a aquesta planta.
En funcionament des de 1957, el centre lleidatà de la cervesera compta amb una superfície de 165.000 metres quadrats i té una capacitat de producció de dos milions d'hectolitres a l'any.
El director del Centre de Producció, Manuel Heredia, ha assegurat que la fàbrica de Lleida "se situa a l'avantguarda del sector en innovació i compromís mediambiental".
"L'increment de les inversions el 2014 confirma la nostra visió a llarg termini i el nostre ferm compromís de seguir generant valor i riquesa per al nostre entorn, així com de produir les millors cerveses per als nostres consumidors", ha afegit.
El 2014, al centre de producció de Lleida es van realitzar 20 projectes d'inversió enfocats, principalment, a la millora del procés productiu i a comptar amb instal·lacions més modernes, segures, operatives i eficients.
La cervesera destaca també els esforços en matèria d'innovació, un eix estratègic per a Mahou San Miguel, per donar resposta a les necessitats del mercat en productes i packaging.
Les inversions mediambientals han permès reduir un 6,9% el seu consum d'aigua, un 6,4% el d'energia i un 7% les seves emissions, així com augmentar la taxa de revaloració de residus fins a arribar al 99,98%.
En els últims deu anys, Mahou San Miguel ha destinat més de 269 milions d'euros a millorar els seus actius industrials i a assegurar la seva competitivitat futura.
En concret, el 2014, va invertir 24 milions d'euros en el desenvolupament de 160 projectes d'inversió, realitzats tant al centre de Lleida com en els de Alovera (Guadalajara), Burgos, Màlaga, Granada, Còrdova i Candelaria (Tenerife) i en les seves plantes d'envasament d'aigua de Beteta (Conca) i Els Villares (Jaén).
Mahou San Miguel, la cervesera líder a Espanya, va aconseguir el 2014 un benefici de 168 milions d'euros, un 1,8 % més que l'any anterior, i una xifra de negoci de 1.153 milions d'euros, amb un 3 % de creixement.
El seu volum de producció total ha superat els 15 milions d'hectolitres, dels que 13 milions corresponen a cervesa i 2 milions a aigua i refrescos, fet que suposa un 1,7 % més que el 2013. La seva xifra d'inversió global ha estat de 66 milions d'euros.