Mango reobre la seva Flagship store de Passeig de Gràcia després d’una reforma completa en què la marca ha fet una inversió propera als dos milions d’euros. La botiga barcelonina, una de les més importants de la firma a Europa, serà la segona de la cadena en mostrar el nou concepte d’espai de compra física que l’empresa ja va estrenar a la seva botiga bandera de Düsseldorf, a Alemanya.
Aquesta reforma s’ha concretat en el marc d’una aposta per renovar i impulsar les botigues físiques més rellevants de la cadena. Mango planteja, de fet, una inversió total de 10 milions d’euros, cinc dels quals a l’Estat, per renovar 42 de les seves més de dues mil botigues. En total, la marca renovarà 18 botigues a tota Espanya amb un model semblant al de Passeig de Gràcia.
Segons el CEO de Mango, Toni Ruiz, "el rol de la botiga està evolucionant i entenem que hi haurà espais amb molt de trànsit com els que tenim a Passeig de Gràcia que tindran un paper més enfocat a la inspiració i l’experiència". El conseller delegat defensa, tot i aquest canvi en el paradigma dels espais de compra, que "totes les botigues de Mango seguiran sent imprescindibles per expressar l’ADN de la marca".
En aquest sentit, Mango ha posat el focus en millorar l’experiència d’usuari de la Flagship de Passeig de Gràcia. La marca facilitarà les compres en botiga mitjançant diversos serveis omnicanal, com una zona de compra i devolució click & collect, així com espais de compra exclusiva mitjançant web. En la part més dedicada a l’experiència, Mango ha habilitat espais de descans a la botiga, i ha ampliat i reformat els emprovadors, afegint-hi control de llum i punts de càrrega per a telèfons mòbils.