• Territori
  • Mel Muria busca internacionalitzar-se en el mercat gurmet

Mel Muria busca internacionalitzar-se en el mercat gurmet

L'empresa apícola de l'Ebre fa el salt al mercat americà i pèrsic després de 200 anys d'existència

Rafel Muria presenta la nova gamma 'gourmet'
Rafel Muria presenta la nova gamma 'gourmet'
Anna Mayor (ACN)
09 d'Octubre de 2014
Act. 09 d'Octubre de 2014
L'empresa apícola del Baix Ebre Mel Muria vol fer-se un lloc en el mercat internacional oferint la millor selecció de les varietats de mel que produeix i per això apostarà per arribar a clients 'gourmets' que vulguin "una mel de luxe".

En aquesta aposta, Mel Muria, a través de la marca 'ArtMuria' destinarà uns 100.000 quilos de la millor mel, un terç del total de producció, a la seva expansió internacional, que es vendrà a un preu d'entre 30 i 60 euros l'envàs.

La carta de presentació d'ArtMuria es farà a la Fira SIAL de París aquest octubre, i es posarà a la venda als establiments i cadenes més prestigioses del món.

Els clients potencials estan a Europa, per proximitat, però també als Estats Units a causa del seu volum de mercat i als països del Golf Pèrsic, on la mel és un producte molt apreciat.

Salt internacional després de l'experiència
Després de més de dos segles d'experiència i sis generacions, el president actual de Mel Muria, Rafel Muria, ha explicat que han decidit fer una inversió important per internacionalitzar-se després d'estar presents en més de 5.000 establiments de tot l'Estat espanyol. "L'objectiu és aportar valor afegit a la gastronomia", ha manifestat Muria.

L'empresa apícola compta actualment amb una dotzena de treballadors i té una facturació anual superior al milió d'euros. Des del 2011, compta també amb un centre d'interpretació de la mel.