Mercadona i Noel s'han aliat per llançar línia de xarcuteria elaborada sense carn que està destinada a esportistes i vegetarians, segons ha informat la cadena de supermercats en un comunicat.
En concret, la companyia presidida per Juan Roig dóna resposta a les sol·licituds dels seus clients i introdueix en els seus lineals una nova línia de productes de xarcuteria elaborats sense carn.
D'aquesta manera, les botigues de Madrid, Barcelona i País Valencià ja ofereixen dues varietats de mortadel·la amb olives i una de chopped.
Mercadona ha explicat que aquesta nova línia elaborada pel proveïdor especialitzat Noel i anomenada Veggie, es compon de tres referències diferents: dos tipus de mortadel·la (en rul·lo i en talls) i chopped en talls.
Així, tots els embotits no tenen carn, que és substituïda amb clares d'ou de gallines criades a l'aire lliure i olis d'oliva verge i de gira-sol, mantenint un alt valor en proteïnes i el gust de l'embotit tradicional. A més, no tenen colorants, ni gluten ni lactosa, pel que són productes aptes per a celíacs i intolerants a la lactosa.
La cadena de supermercats ha assenyalat que aquests tres nous productes estan destinats a un ampli ventall de consumidors com flexitarians i ovovegetarians, així com esportistes i els consumidors carnis que desitgin reduir la ingesta de carn.
En concret, la companyia presidida per Juan Roig dóna resposta a les sol·licituds dels seus clients i introdueix en els seus lineals una nova línia de productes de xarcuteria elaborats sense carn.
D'aquesta manera, les botigues de Madrid, Barcelona i País Valencià ja ofereixen dues varietats de mortadel·la amb olives i una de chopped.
Mercadona ha explicat que aquesta nova línia elaborada pel proveïdor especialitzat Noel i anomenada Veggie, es compon de tres referències diferents: dos tipus de mortadel·la (en rul·lo i en talls) i chopped en talls.
Així, tots els embotits no tenen carn, que és substituïda amb clares d'ou de gallines criades a l'aire lliure i olis d'oliva verge i de gira-sol, mantenint un alt valor en proteïnes i el gust de l'embotit tradicional. A més, no tenen colorants, ni gluten ni lactosa, pel que són productes aptes per a celíacs i intolerants a la lactosa.
La cadena de supermercats ha assenyalat que aquests tres nous productes estan destinats a un ampli ventall de consumidors com flexitarians i ovovegetarians, així com esportistes i els consumidors carnis que desitgin reduir la ingesta de carn.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.