Oh!mylot preveu superar els 17.000 lots de Nadal amb valor social i arribar a més de 150 empreses

La iniciativa dona feina a 50 persones d'Associació Alba (El Rosal), l'Olivera, Casa Dalmases i Alba Jussà i inclou productes de la terra

Treballadors d'Oh!mylot a la nau on elaboren els lots de Nadal a Tàrrega | ACN Treballadors d'Oh!mylot a la nau on elaboren els lots de Nadal a Tàrrega | ACN

Les entitats Associació Alba (El Rosal), l'Olivera, la Casa Dalmases i Alba Jussà han unit esforços per segon any consecutiu per impulsar el projecte Oh!mylot, que distribueix lots de Nadal amb productes elaborats per empreses amb valor social i del territori. La iniciativa, que espera consolidar-se aquest any, preveu superar els 17.000 lots de l'any passat i arribar a més de 150 empreses. Els lots inclouen productes de les quatre entitats, com ara galetes, olives, vi i xocolata, a més d'altres productes d'obradors de Ponent.

Més info: La Diputació de Lleida reconeix el paper internacional de les empreses a la Fira de Sant Miquel

El projecte Oh!mylot dona feina directa a vuit persones, que són les encarregades d'arranjar els lots, així com a mig centenar de persones amb discapacitat o en risc d'exclusió de les quatre entitats. Totes elles van crear la marca l'any passat amb l'objectiu d'unir esforços, ja que fins llavors cadascuna elaborava de manera individual els lots de Nadal. Així, la unió busca sumar esforços per ser més competitius en el mercat dels distribuïdors de lots i treballar per promoure uns lots que apostin per l'economia social i solidària.

Productes de la terra com a valor afegit

El nou equip fa setmanes que treballa confeccionant els lots d'aquesta campanya. Entre les novetats, els lots inclouen diferents productes d'empreses del territori, a més de les galetes de l'obrador El Rosal, oli, olives i vins ecològics de L'Olivera, cervesa artesana, xocolata i torrons de Casa Dalmases i paper de llavors d'Alba Jussà. Tots ells són productes propis de la terra que aporten encara més proximitat al projecte. A més, com a novetat enguany la caixa també presentarà un nou disseny. 

El responsable d'Oh!mylot, Jordi Lloveras, ha destacat que cada vegada hi ha més empreses "amb ànima" disposades a comprar lots de Nadal amb "valor social afegit" i amb productes del territori de qualitat, i ha afegit que els productes que elaboren les quatre entitats donen feina directa a unes 50 persones.

Més informació
Lleida.net continua creixent: factura un 12% més fins al setembre i eleva un 16% les vendes
Culinarium, d'una petita botiga a Tàrrega el 1863 a facturar onze milions d'euros
Avui et destaquem
El més llegit