La promoció turística de Girona ha arribat a TikTok. Una nova campanya de l'Associació Turística d'Apartaments Costa Brava-Pirineu de Girona s'ha endinsat en una de les plataformes més populars del moment. La campanya preveu arribar a nous públics -els usuaris d'aquesta xarxa social són majoritàriament joves- i també recuperar part dels que ha perdut aquesta temporada a causa del coronavirus.
En el marc de la campanya s'introdueix un nou concepte: bravitud, que apareix de la unió de Costa Brava i actitud. Segons ha informat l'associació a través d'un comunicat, l'objectiu és "humanitzar la Costa Brava i, per extensió, tot el territori gironí, i dotar-la de personalitat pròpia".
Així, la intenció és que els usuaris de TikTok introdueixin el hashtag #bravitud en els vídeos de la zona que pugin en els seus perfils. D'aquesta manera volen que poc a poc es vagi definint el terme i introduir un component de gamificació.
“La situació que estem vivint ens ha portat a ser més imaginatius que mai i a reinventar-nos i, sens dubte, també a anar avançant en la nostra estratègia de transformació digital", han assegurat des de l'associació.