• Territori
  • Els pisos turístics es promocionen a TikTok

Els pisos turístics es promocionen a TikTok

Una campanya d'apartaments turístics de Girona vol atreure nous públics i recuperar part dels perduts pel coronavirus

L'interior d'un pis turístic a Girona, promocionat a TikTok | Cedida
L'interior d'un pis turístic a Girona, promocionat a TikTok | Cedida
Redacción VIA Empresa
Barcelona
18 d'Agost de 2020

La promoció turística de Girona ha arribat a TikTok. Una nova campanya de l'Associació Turística d'Apartaments Costa Brava-Pirineu de Girona s'ha endinsat en una de les plataformes més populars del moment. La campanya preveu arribar a nous públics -els usuaris d'aquesta xarxa social són majoritàriament joves- i també recuperar part dels que ha perdut aquesta temporada a causa del coronavirus. 

 

En el marc de la campanya s'introdueix un nou concepte: bravitud, que apareix de la unió de Costa Bravaactitud. Segons ha informat l'associació a través d'un comunicat, l'objectiu és "humanitzar la Costa Brava i, per extensió, tot el territori gironí, i dotar-la de personalitat pròpia". 

 

Així, la intenció és que els usuaris de TikTok introdueixin el hashtag #bravitud en els vídeos de la zona que pugin en els seus perfils. D'aquesta manera volen que poc a poc es vagi definint el terme i introduir un component de gamificació. 

“La situació que estem vivint ens ha portat a ser més imaginatius que mai i a reinventar-nos i, sens dubte, també a anar avançant en la nostra estratègia de transformació digital", han assegurat des de l'associació.