• Territori
  • El Port de Tarragona és el segon port que més creix en trànsit d'asfalt

El Port de Tarragona és el segon port que més creix en trànsit d'asfalt

El 2020, el port registra un augment del 14,8% davant el 28,9% del moviment portuari d'Espanya

Fotografia d'un vaixel al Port de Tarragona | Europa Press
Fotografia d'un vaixel al Port de Tarragona | Europa Press
Europa Press
Barcelona
06 de Juliol de 2021

El Port de Tarragona s'ha situat com el segon port de l'Estat que més va créixer en el trànsit d'asfalt el 2020, després de registrar un augment del 14,8%, mentre que en volum ha mogut el 2021 un 28,9% del moviment portuari total d'asfalt de tota Espanya. El responsable de negoci d'Asfalts de Cepsa a Catalunya i Aragó, José Luis Jiménez, ha traslladat al Port de Tarragona la seva satisfacció per la "excel·lent trajectòria comuna, la continuïtat i les bones perspectives de futur", ha informat l'enclavament portuari tarragoní aquest dimarts en un comunicat.

Per la seva banda, el president del port, Josep M. Cruset, ha sostingut que l'enclavament que presideix i Cepsa comparteixen objectius comuns i maneres de fer, com ho demostra l'estratègia de diversificació de productes que ambdues empreses estan posant en pràctica. Cepsa explica en el Port de Tarragona amb trànsits de cru, fueloil, gasoil i asfalt, que fan que sigui la tercera companyia en volum de mercaderies de l'enclavament portuari en els últims anys.

El Port de Tarragona és la plataforma logística mitjançant la qual s'importen les matèries primeres necessàries per als processos de producció del sector químic, i s'exporten els productes que es deriven.