La filial ibèrica de la companyia americana ServiceNow ha inaugurat una nova oficina al 22@ de Barcelona, segons ha informat en un comunicat. Aquesta oficina serà la que s'encarregarà dels projectes del grup de serveis al núvol per a empreses a Catalunya i Llevant, el País Valencià i les Illes Balears i té per objectiu servir de referència per als clients locals.
A Espanya, ServiceNow compta amb una seu regional a Madrid que, segons l'empresa, "ha crescut de manera exponencial en termes d'activitat en els darrers anys" i, a més, és des d'on es dirigeixen les operacions en el mercat espanyol, el sud d'Europa i Israel.
Segons el director de ServiceNow Iberia, Antonio Abellán, "l'obertura d'una nova oficina a Barcelona posa de manifest la nostra aposta pel mercat de la península i el compromís amb els nostres socis locals per estrènyer la nostra col·laboració".
A més, Abellán ha afegit que l'equip que té a Espanya "s'està convertint en un eix clau en l'estratègia de creixement de la companyia amb l'objectiu d'ajudar les empreses dels nostres mercats a adoptar tecnologies d'automatització intel·ligent en els seus processos de negoci".
Un 33% de creixement respecte del 2017
Actualment, ServiceNow ingresa 666 milions d'euros per subscripció. Això representa un creixement del 33%, segons el seu portal web, respecte de l'any 2017. La companyia, que es marca com a objectiu "transformar les formes manuals antigues de treballar en moderns fluxos digitals" compta, a tot el món, amb 8.154 empleats.